نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مک آلیستر؛ اولین خرید لیورپول برای فصل جدید

  • کد خبر: ۱۶۵۲۵۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مک آلیستر؛ اولین خرید لیورپول برای فصل جدید
ستاره آرژانتینی برایتون بازیکن جدید لیورپول خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، آلکسیس مک آلیستر، اولین خرید لیورپول برای فصل جدید، سال بسیار خوبی سپری کرد. او قهرمانی در جام جهانی قطر با تیم ملی آرژانتین را به دست آورد و در لیگ برتر با پیراهن برایتون درخشش خوبی از خود نشان داد.
اگرچه این انتقال هنوز رسمی نشده است، اما توافق در حال حاضر کامل شده و او از فصل آینده برای لیورپول و یورگن کلوپ بازی خواهد کرد. برایتون که تلاش می‌کند سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را به دست بیاورد، سه بازی دیگر تا پایان فصل خواهد داشت و باید برابر ساوتهمپتون، منچسترسیتی و استون ویلا به میدان برود.
لیورپول قصد بستن قراردادی چند ساله با بازیکنی دارد که در رده‌های پایین آرژانتینوس جونیورز بازی کرده و در بوکاجونیورز نیز بوده است. لیورپول مبلغی نزدیک به ۷۰ میلیون پوند برای او خواهد پرداخت.
لیورپول با ۱۹ بار قهرمانی در انگلیس و ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در رقابت با چلسی که این هافبک آرژانتینی را می‌خواستند، پیروز شد.
مک آلیستر ۲۴ ساله و متولد سانتا روزا، لاپامپا، در این فصل ۳۲ بازی در لیگ برتر انجام داده و ۱۰ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم شده است. او یک پاس گل هم داده است. آخرین گل او در باخت ۵ بر یک مقابل اورتون بود.
عملکرد مک آلیستر در برایتون
بازی‌های انجام شده: ۱۰۹
گل: ۲۰
پاس گل: ۸
لیورپول امید بسیار کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد. در جدول، نیوکاسل با ۶۹ امتیاز در رده سوم است و مچستر نیز با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد. لیورپول با ۶۶ امتیاز و یک بازی بیش‌تر از منچستر و نیوکاسل در رده پنجم قرار گرفت. در صورتی که منچستر و نیوکاسل از ۲ بازی باقی مانده خود تنها یک امتیاز کسب کنند، شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای قرمز‌های آنفیلد صفر می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->