کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سونی برای زنده‌کردن خاطره «پلی استیشن ۱» ظاهر پلی استیشن ۵ را به ۳۰ سال قبل برگرداند + عکس و ویدئو دانشمندان با حل رازی ۵۰ ساله، یک گروه خونی جدید کشف کردند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) اپل پشتیبانی از چند زبان دیگر را به Apple Intelligence اضافه می‌کند کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اینستاگرام از تنظیمات اکانت کاربران زیر ۱۸ سال رونمایی کرد اولین اطلاعات از بازی جدید سری «بتلفیلد» (Battlefield) منتشر شد نخستین ویدئو از آنباکس آیفون ۱۶ پرو پیجر (Pager) چیست و چگونه کار می‌کند؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی اولین تصاویر از مقایسه گرافیک بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سیستم‌عامل iOS ۱۸ منتشر شد | iOS ۱۸ بر روی کدام گوشی‌ها قابل‌نصب است؟ تاریخ به‌پایان‌رسیدن ماینینگ «همستر کامبت» مشخص شد! + جزئیات اختلال اینترنت در کشور برطرف شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) رشد دوپله‌ای جایگاه اینترنت ثابت ایران اولین گوشی رول‌شدنی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟
سرخط خبرها

شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد

  • کد خبر: ۱۶۵۹۲۶
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد
شایعه شده است که گلکسی S۲۳ FE قبل از گلکسی Z Flip5 و Fold5 (یعنی قبل از ماه جولای و اوایل آگوست) وارد بازار می‌شود.

شهرآرانیوز - براساس گزارش جدید یک افشاگر در توییتر، فروش خانواده گلکسی S۲۳ سامسونگ در این ماه به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. شایعات حاکی از آن است که فروش سه ماهه دوم (از آوریل تا ژوئن) خط تولید پرچمدار این شرکت کره‌ای در مقایسه با آنچه که سال گذشته سری گلکسی S۲۲ داشته، ۲۰ درصد کاهش داشته است. به نظر می‌رسد که این میزان تقاضای کمتر از حد انتظار از سوی مصرف کنندگان باشد. خریداران اولیه تا ماه مارس دستگاه‌های جدیدشان را خریده‌اند، و پس از آن ظاهراً خریداران دیگر، نمی‌خواهند جدیدترین و بهترین‌ گوشی سامسونگ را بخرند.

بدیهی است که گلکسی S۲۳ سامسونگ با ایده‌آل فاصله زیادی دارد و ظاهراً باعث شده سامسونگ زمان عرضه گلکسی S۲۳ FE را جلو بیاندازد. شایعه شده است که این مدل قبل از گلکسی زد فولد ۵ و فلیپ ۵ وارد بازار می‌شود یعنی زودتر از ماه جولای و اوایل آگوست.

شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد

اگر این شایعه درست باشد، ممکن است گلکسی S۲۳ FE را در ماه جولای یا حتی زودتر از آن ببینیم. این گوشی افسانه‌ای ماه‌هاست که در شایعات حضور دارد. گویا این گوشی نسخه «مقرون‌به‌صرفه» گلکسی اس ۲۳ است و تنها چندتا از مشخصات آن تغییر کرده است، بنابراین توسعه آن زمان کمتری نیاز خواهد داشت.

طبق معمول، نمی‌توان خیلی به این شایعات اطمینان کرد، زیرا هیچ‌کدام از آن‌ها تایید نشده‌اند. این شایعات می‌گویند گلکسی S۲۳ FE دارای پردازنده Exynos ۲۲۰۰ سامسونگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۶/۸ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی است.

در اوایل این ماه، شایعه شده بود که این گوشی ماه‌ها پس از تاشو‌های جدید سامسونگ وارد بازار می‌شوند، ولی حالا به نظر می‌رسد که اوضاع به‌طور چشمگیری در این زمینه تغییر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->