صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان: بخش کنسولی وزارت خارجه در جده، مکه مکرمه و مدینه منوره فعال است

  • کد خبر: ۱۶۶۵۹۵
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
امیرعبداللهیان: بخش کنسولی وزارت خارجه در جده، مکه مکرمه و مدینه منوره فعال است
وزیر امور خارجه بر تلاش این وزارتخانه جهت تسهیل عزیمت حجاج ایرانی برای حج سال جاری به عنوان نماد همبستگی و وحدت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست مشترک مسئولان حج و زیارت و وزارت امور خارجه مسائل مربوط به حجاج بیت‌الله الحرام سال ۱۴۰۲ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و مدیران ارشد سازمان برگزار شد، شرکت‌کنندگان از وضعیت ثبت‌نام و اعزام حجاج بیت‌الله الحرام و هماهنگی‌های بعمل آمده ابراز رضایت کردند.

وزیر امور خارجه در این دیدار بر تلاش این وزارتخانه جهت تسهیل عزیمت حجاج ایرانی برای حج سال‌جاری به عنوان نماد همبستگی و وحدت اسلامی تاکید کرد.

حسین امیرعبداللهیان افزود: معاونت کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه تمام امکانات خود را جهت تسهیل امور حج و زائران حرمین شریفین قرار داده است. بخش کنسولی وزارت خارجه به همین منظور در جده، مکه مکرمه و مدینه منوره حضور دارد و فعال است.

وزیر خارجه کشورمان همچنین ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولان عربستان سعودی، حج سال‌جاری با شکوه و در آرامش برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت نیز در این جلسه با اشاره به مناسبات موجود بین تهران و ریاض و ضرورت توجه ویژه به امور حجاج در ایام تشرف به حج، انتظارات خود را از وزارت امورخارجه بیان کرد.

سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز گزارشی از آخرین هماهنگی‌ها و انتظارت از وزارت خارجه ارائه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->