افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی جنایت خونین مرد خشمگین بر سر گرفتن حضانت فرزند دستگیری گنده لات‌های نازی آباد محکومیت مزاحمان تلفنی اورژانس ۱۱۵ به نظافت آمبولانس‌ها انهدام باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران (۳۱ تیر ۱۴۰۳) واکسیناسیون بیش‌از ۸۵۰ قلاده سگ در شهرستان طرقبه‌شاندیز (۳۱ تیر ۱۴۰۳) شکارچی سابقه دار دختران جوان در دام پلیس دستگیری ۷ قاچاقچی در مرز تایباد خراسان‌رضوی بازداشت رفیق صمیمی به اتهام قتل حریق منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) افتتاح ۸ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان ۱۴۰۳ سمساری‌ها و امانت‌فروشی‌های مشهد زیر ذره‌بین بازرسان اصناف نجات ۴۷۰۰ جنین از سقط‌شدن در طرح «نفس» اجرایی شدن بیش از ۳۰ لایحه در حوزه زنان در دولت سیزدهم دریافت مجوز استقرار کمیسیون هوای پاک توسط ۳۳ واحد تولیدی خراسان رضوی راهکارهایی برای کاهش دما در شهرها
سرخط خبرها

کمبود ۲۸۶۲ تخت درمانی در مشهد نسبت به سطح استاندارد کشور

  • کد خبر: ۱۶۶۶۲۱
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کمبود ۲۸۶۲ تخت درمانی در مشهد نسبت به سطح استاندارد کشور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کمبود کمبود ۲۸۶۲ تخت درمانی در مشهد نسبت به سطح استاندارد کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد کیانی در همایش «خیران نیک‌‌اندیش» با اشاره به اقدامات مثبت و سازنده خیران گفت: خیران در کشور و در بخش سلامت فعالیت‌های ارزشمند و فاخری انجام داده‌اند و به‌عنوان مثال، اورژانس عدالتیان یک کار بی‌نظیر در حوزه پزشکی ما بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه زیرساخت‌های مشهد و خراسان‌رضوی‌ در حوزه بهداشت و‌ سلامت مناسب نیست. اکنون ۲۸۶۲ تخت بیمارستانی در استان کم داریم تا به متوسط کشوری برسیم. 

کیانی افزود: ۱۳۰۰ مرکز و خانه بهداشت در خراسان رضوی وجود دارد که ۴۰۰ مورد آن در مشهد است. از این تعداد، بیش از ۱۷۰ مورد آن استیجاری است. همچنین در حوزه تجهیزات نیز یکی‌ از ضروری‌ترین نیازها تجهیزات با تکنولوژی‌های پیشرفته است. 

در ادامه، بانی تأسیس اورژانس عدالتیان نیز طی سخنانی کوتاه گفت: اگر اقدامی صورت گرفته، برای خدا و‌ دل خودمان بوده است و وظیفه‌مان‌ را انجام داده‌ایم. اینجا برای حرف‌زدن‌‌ نیامده‌ایم تا مردم برایمان‌ دست بزنند. هرکاری کرده‌ایم، وظیفه و برای رضای خدا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->