سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کمبود ۲۸۶۲ تخت درمانی در مشهد نسبت به سطح استاندارد کشور

  • کد خبر: ۱۶۶۶۲۱
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کمبود ۲۸۶۲ تخت درمانی در مشهد نسبت به سطح استاندارد کشور
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کمبود کمبود ۲۸۶۲ تخت درمانی در مشهد نسبت به سطح استاندارد کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد کیانی در همایش «خیران نیک‌‌اندیش» با اشاره به اقدامات مثبت و سازنده خیران گفت: خیران در کشور و در بخش سلامت فعالیت‌های ارزشمند و فاخری انجام داده‌اند و به‌عنوان مثال، اورژانس عدالتیان یک کار بی‌نظیر در حوزه پزشکی ما بوده است.

وی ادامه داد: متأسفانه زیرساخت‌های مشهد و خراسان‌رضوی‌ در حوزه بهداشت و‌ سلامت مناسب نیست. اکنون ۲۸۶۲ تخت بیمارستانی در استان کم داریم تا به متوسط کشوری برسیم. 

کیانی افزود: ۱۳۰۰ مرکز و خانه بهداشت در خراسان رضوی وجود دارد که ۴۰۰ مورد آن در مشهد است. از این تعداد، بیش از ۱۷۰ مورد آن استیجاری است. همچنین در حوزه تجهیزات نیز یکی‌ از ضروری‌ترین نیازها تجهیزات با تکنولوژی‌های پیشرفته است. 

در ادامه، بانی تأسیس اورژانس عدالتیان نیز طی سخنانی کوتاه گفت: اگر اقدامی صورت گرفته، برای خدا و‌ دل خودمان بوده است و وظیفه‌مان‌ را انجام داده‌ایم. اینجا برای حرف‌زدن‌‌ نیامده‌ایم تا مردم برایمان‌ دست بزنند. هرکاری کرده‌ایم، وظیفه و برای رضای خدا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->