انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت میلاد امام رضا (ع) + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۶۶۶۵۹
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت میلاد امام رضا (ع) + زمان پخش
به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) شبکه‌های رادیویی ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه برنامه‌های «زیارت مهر»، «یک لقمه برکت» و «پنجره فولاد» از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. «یک لقمه برکت» مستندی است با موضوع تاریخچه غذای حضرتی از اولین غذا تا امروز سه شنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۲۱:۰۰ در شب میلاد ضامن آهو پخش می‌شود.

«پنجره فولاد» که ساعت ۲۲ با مهمانانی همچون غلامرضا صنعتگر (خواننده)، سید جلال فیاضی مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و خادم حرم مطهر رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد پویا مفرد کارشناس مذهبی به همراه امیر صادقی گیوی نویسنده کتاب پنجره فولاد تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد. در این برنامه ضمن بررسی سیره امام رضا علیه السلام و بررسی ویژگی‌های دوران حضرت در بخشی دیگر کتاب پنجره فولاد نوشته‌ی امیر صادقی معرفی می‌شود.

در روز میلاد امام رضا علیه السلام برنامه «هفت کوچه» به بررسی فرهنگ زیارت بین مردم اختصاص دارد. در این برنامه که ساعت ۹ پخش می‌شود؛ منوچهر آذری و عباس محبی نیز هنرنمایی کرده و اوقات شادی را برای شنوندگان رادیو فرهنگ رقم می‌زنند. «زیارت مهر» عنوان ویژه برنامه زنده، میلاد خورشید خراسان است که ساعت ۱۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

هنرمندی پیشکسوتان رادیو جواد انصافی و امیر پارسی

این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت علی بن موسی الرضا علیه السلام ویژه برنامه «دست افشان» را ساعت ۲۰ تقدیم مخاطبان می‌کند. این برنامه در شب میلاد امام رضا (ع) سفر رادیوی به مشهد مقدس دارد و با آیتم‌های متنوع در فضای شاد این روز را همراه مخاطبان جشن می‌گیرد.

رادیو صبا به همین مناسبت برنامه مخاطب محور «صبامک» را در شب میلاد امام رضا علیه السلام به صورت ویژه راهی آنتن می‌کند. برنامه مخاطب محور «صبامک» سه شنبه نهم خرداد ساعت ۲۲ در شب میلاد امام رضا علیه السلام با آیتم‌های شاد و نمایش‌های ویژه این شب با هنرمندی پیشکسوتان رادیو جواد انصافی و امیر پارسی به تهیه کنندگی محمد عیوضی تقدیم مخاطبان می‌شود.

«صبح عید باشما» عیدانه اهالی صبح جمعه با شماست

رادیو ایران به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) دو برنامه «ایرانشهر» و «بهار جان» را از مشهد الرضا تقدیم می‌کند. برنامه عصر گاهی «ایرانشهر» نیز از جوار ضریح مطهر امام رضا (ع) با حضور استاد کمال همنشین ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

«با کریمان» سه شنبه ۹ خرداد، گزیده‌ای از کلام علما و بزرگان را در خصوص امام رضا (ع) در ساعت ۱۷:۱۵ پخش می‌کند. «بهار جان» در شب و روز میلاد امام مهربانی‌ها از صحن و سرای حرم رضوی ساعت ۲۲:۳۰ به بازخوانی شور و نور می‌پردازد.

«صبح عید باشما» عیدانه اهالی صبح جمعه با شماست که به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان ۱۰ خرداد ساعت ۸:۳۵ تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

«شب بخیر کوچولو» با پخش قصه‌ای با موضوع زیارت در ۹ و ۱۰ خرداد، با هدف تقویت مفاهیم دینی در کودکان با اجرای مریم نشیبا ساعت ۲۱:۳۵ از رادیو ایران پخش خواهد شد.

رادیو تهران پابوس آقا امام رضا (ع)

همزمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) شبکه رادیویی تهران، از بامداد تا شامگاه ساعت ۶ تا ۲۰ به همت چهار گروه برنامه ساز همراه مخاطبان خواهد بود.

در آستانه ولادت پربرکت امام رضا علیه السلام شبکه رادیویی تهران با اجرای مسابقه، ارتباط زنده با مشهد مقدس، اجرای نمایش و طنز رادیویی و... این روز را گرامی می‌دارد. ویژه برنامه ولادت امام مهربانی‌ها به همت گروه تاریخ و معارف، گروه فرهنگ، جامعه و سلامت، گروه دانش و اقتصاد و گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران از ۶ صبح تا ساعت ۲۰ از شبکه رادیویی تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

در این روز مخاطبان سفری به مشهد مقدس خواهند داشت، در این برنامه‌ها ضمن بررسی ابعاد شخصیتی زندگی امام رضا (ع)، عرض ارادتی به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها خواهیم داشت.

گفت وگوی ویژه با خادمان امام رضا (ع)، نقاره زن ها، موسسه خیریه امام رضا (ع) و مصاحبه با هنرمندان پیش بینی شده است. در بخش‌های مختلف علاوه بر مباحث کارشناسی در خصوص سیره و شخصیت امام رضا (ع) و ولایت مداری در عصر ایشان، با شرکت کننده‌ها در مسابقه شعرخوانی کودکان در حرم گفتگو و شعر خوانی در وصف امام مهربانی طراحی شده است.

علاوه بر اینها؛ در این روز فرخنده پخش موسیقی و تواشیح خوانی گروهی به صورت زنده تدارک دیده شده است. از دیگر بخش‌ها می‌توان به زائر اولی‌ها و و اجرای مسابقه با موضوع حضرت اشاره کرد. اجرای قطعه نمایشی، طنز، ضرب المثل، ترانه و آهنگ‌های شاد ویژه ولادت امام رضا (ع) از بخش‌هایی که در این روز تقدیم حضور مخاطبان می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند در زمان پخش برنامه‌ها با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند.

رادیو سلامت و گفتگو با کادر درمان

ویژه برنامه «پناهم بده» با محوریت سلامت معنوی در روز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام از شبکه رادیویی سلامت به روی آنتن می‌رود.

محوریت اصلی برنامه تاثیر زیارت و حضور در اماکن مذهبی بر رشد مولفه‌های دینی در افراد، خصوصا از دوران کودکی و نوجوانی است. برنامه شامل بخش‌های متنوعی، خصوصا گفتگو با کادر درمان حاضر در بیمارستان رضوی در شهر مشهد و گفتگو با خادمین پزشک حرم رضوی .. است.

صدای فضیلت از حرم امام رضا (ع)

رادیو معارف با ویژه برنامه «مشرق عش» با محور‌های نقش و نشانه‌های زیارت با معرفت در رفتاری معنوی و عبادی زائر؛ شناخت جایگاه امام، انس با احادیث و انتظارات معصوم، نقش و نشانه‌های زیارت با معرفت در ارتباطات و رفتار‌های خانوادگی زائر؛ ترجیح اصول و معیار‌های دینی در انتخاب همسر، رابطه صمیمانه و احترام آمیز با والدین، رعایت حقوق خانواده و...

از دیگر موارد می‌توان به ویژگی‌های رفتاری زائر با معرفت در ارتباطات اجتماعی، معاشرت کریمانه با دیگران، احسان به دیگران و دستگیری از نیازمندان، مراعات حقوق دیگران، شوخی و شادابی و... اشاره کرد. این برنامه روز میلاد امام رضا از حرم مطهر علی ابن موسی الرضا علیه السلام ساعت ۹ شنیده می‌شود.

رادیو جوان و قراری دوستانه

ویژه برنامه رادیویی «با تو حالم خوبه» رادیو جوان، ویژه ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) شنیده می‌شود.

ویژه برنامه از ۵ خرداد تا ۱۰ خرداد، در ایام دهه کرامت همراه با بخش‌های مختلف با محوریت امام رضا علیه اسلام به صورت زنده از مشهد مقدس تقدیم مخاطبان عزیز می‌شود. ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» یک قراری خودمونی و دوستانه بین مردم و امام رئوف است که به مکتب رضوی، اخلاق و همدلی، مهربانی و محبت و همچنین به بررسی سیره امام رضا علیه السلام و ویژگی‌های دوران حضرت می‌پردازد.

ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

«پناه پهلوانان» به صورت زنده از استودیوی حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه «پناه پهلوانان» به صورت زنده از استودیوی حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۳:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه روانه آنتن شبکه رادیویی ورزش می‌شود. دهه کرامت و خصایص پهلوانی در فرهنگ رضوی، آشنایی با خادمان ورزشکار آستان قدس رضوی، آشنایی با موزه این آستان و معرفی ورزشکارانی که مدال خود را به آستان قدس رضوی اهدا کردند، از جمله بخش‌های این برنامه به شمار می‌‎رود.

همچنین برنامه «گلخونه» با هدف ایجاد نشاط و امید در روز ولادت امام هشتم شیعیان و با رویکرد خادمین ورزشکار از دیگر برنامه هاست.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->