روند کاهشی قیمت برخی از کالاهای اساسی (۵ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟ ثبت معاملات در سامانه املاک و مستغلات الزامی شد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۴ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۹۰ درصد از افرادی که وارد طلافروشی می‌شوند، به دنبال خرید طلای دست دوم هستند ارزان‌ترین موبایل‌های برند‌های مختلف کدام‌اند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) دوربین مداربسته، آرایشگاه زنانه در مشهد را به پلمب کشاند کام سهامداران بالاخره شیرین شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۴ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ بلیت هواپیما بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است هر گرم طلای ۱۸ عیار در مشهد چند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) هزینه نصب و جداسازی کولر گازی در مشهد چقدر است؟ قیمت امروز طلا، دلار، سکه، ارز دیجیتال (۴ تیر ۱۴۰۳) | طلا ۳.۴ میلیون و دلار ۶۰ هزار تومان شد بخش‌نامه جدید بانک مرکزی؛ پرداخت وام اشتغال به هر نفر فقط یک بار قیمت خودرو‌های خارجی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | بنز ۲۰۱۳، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان چگونه خودرو وارداتی بخریم؟ قیمت خودرو‌های داخلی و کارکرده در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) متقاضیان دسته‌چک بخوانند | شرط جدید بانک مرکزی برای صدور دسته‌چک‌های صیادی سهم زنان از تسهیلات مشاغل خانگی چقدر است؟ شرایط رایگان‌شدن قبوض آب اعلام شد عرضه ۳۱ خودروی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه خودرو + جزئیات قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۴ تیر ۱۴۰۳) | هلو ۱۰ هزار تومان ارزان‌تر شد هشدار به مشترکان پرمصرف آب | آب شرب مشترکان بدمصرف با اطلاع قبلی قطع می‌شود مهمانی‌هایی که به خاطره تبدیل شدند | از هزینه گزاف ولیمه حاجیان تا سفره‌هایی که هر روز آب می‌روند
سرخط خبرها

سرپرست وزارت صمت: امیدواریم تا پایان سال آینده پروژه انتقال آب عمان به مشهد را اجرایی کنیم

  • کد خبر: ۱۶۷۵۱۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
سرپرست وزارت صمت: امیدواریم تا پایان سال آینده پروژه انتقال آب عمان به مشهد را اجرایی کنیم
سرپرست وزارت صمت گفت: عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به محور شرق کشور آغاز شده، امیدواریم تا پایان سال آینده عملیات انتقال آب دریای عمان به مشهد مقدس را اجرایی کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی نیازی با حضور در آیین افتتاح فاز اول شهرک صنعتی رضویه که امروز ۱۳خرداد در مشهد برگزار شد گفت: طی دو سال گذشته تاکید بر روی تامین زیر ساخت ها در وزارت صمت بوده، تامین زیر ساخت برای چنین منطقه‌ای کار سختی است اما مسلما کار بزرگی رقم خواهد خورد. اما درخواستی که داریم این است متناسب با زیر ساخت‌ها واگذاری‌ها انجام شود.

به گفته این مقام مسئول در تامین زیر ساخت‌‎‌‌ها اقدامات‌ ویژه ای انجام شده است و در بحث تامین آب عمان به محور شرق کشور عملیات اجرایی آن آغاز شده است که امیدواریم تا پایان سال آینده پروژه انتقال آب عمان به مشهد مقدس را اجرایی کنیم.

نیازی تاکید کرد که سرمایه‌گذاری این خط آب با سرمایه گذاری واحدهای صنعتی بزرگ انجام شده است و حدود ۱۰۰ همت در این خط سرمایه‌گذاری شده است.

به گفته سرپرست وزارت صمت، یکی از مهمترین اولویت‌ها ما بخش تولید است و تاکید مقام معظم رهبری در این باره نشان دهنده این است که همه برنامه‌ها حول تولید رقم بخورد.

او در رابطه با توسعه زیر ساخت‌ها گفت: در وزارت با کمک بخش‌های مخالف دنبال این موضوع هستیم. سیاست ما این است که‌ واحدهای صنعتی در شهرک ها مستقر شود تا زیر ساخت بهتر تامین شود. طی دوسال ما توانستیم ۲هزار لیتر پساب تامین و خریداری کنیم که عدد قابل ملاحظه ای است. حدود ۱هزار و ۵۵۰ لیتر آب در سر جمع شهرک ها تامین شده است.همچنین ۱۵۰۰ مگا وات برق به ظرفیت شهرک های صنعتی اضافه شده است.

سرپرست صمت در ادامه تاکید کرد: در بحث توسعه شهرک‌ها تنها به کمک دولت تاکید نداریم باید بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه تشویق شود. سال گذشته مصوبه‌ای داشتیم که بخش خصوصی برای شهرک سازی ورود کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->