بیشتر زائران امسال مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان رضوی نوجوانان هستند

  • کد خبر: ۱۶۷۵۱۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
بیشتر زائران امسال مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در خراسان رضوی نوجوانان هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: بیشترین زائران امسال مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را در خراسان رضوی جوانان و نوجوانان دهه هشتادی تشکیل می دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به اعزام ۱۵ هزار زائر از استان خراسان رضوی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بیشترین زائران این مراسم را جوانان و نوجوانان دهه هشتادی تشکیل می دهند.

وی افزود: اگر راه و مکتب امام راحل به نسل جوان و نوجوان به خوبی شناسانده شود، تلاش‌های دشمنان در عرصه شبهه افکنی راه به جایی نخواهد برد. مشی و مرام امام (ره) آنقدر مردمی است که همه با شناخت درست و دقیق از آن، به این مکتب گرایش پیدا خواهند کرد.

سرهنگ اصلی در ادامه گفت: با وجود این که دشمنان تلاش می کنند با اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب، به اهداف شوم خود و کاهش سرعت پیشرفت‌های کشور برسند اما حضور اقوام مختلف در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) که برای پاسداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد هدف دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و کاروان‌های اعزامی برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با شعار «امام، محور وحدت» به سوی حرم امام (ره) رهسپار شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->