۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و اینترمیلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۶۸۳۷۴
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و اینترمیلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا
شنبه شب، ۲۰ خرداد منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم‌های منچسترسیتی و اینترمیلان شنبه شب در استانبول از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۲۳ نیز مشخص شود.

منچسترسیتی که پیش از این هم با پپ گواردیولا به فینال رسیده‌بود، اما مقابل چلسی با ۱ گل مغلوب شده‌بود، عطش ویژه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی دارد. آنها جام حذفی و لیگ برتر انگلیس را در این فصل از آن خود کردند و حالا می خواهند به یک سه‌گانه شیرین دست یابند و فصل را به پایان برسانند.

در آن سو اینترمیلان که در ۲ دهه اخیر طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان را چشیده، حالا به دنبال آن است تا پس از غلبه بر بارسا در مرحله گروهی و حذف تیم‌هایی مثل آث میلان و پورتو، به قهرمانی دست یابد.

اینزاگی و پپ نبردی سخت در استانبول خواهندداشت، هرچند خیلی از کارشناسان معتقدند به واسطه ستاره هایی که سیتی در اختیار دارد و فرم مطلوب بازیکنانی همچون دی‌بروینه، هالند و گوندوگان، سیتی قهرمان خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->