«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

داوران جدید برنامه «همآهنگ» چه کسانی هستند؟

  • کد خبر: ۱۶۸۷۵۰
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
داوران جدید برنامه «همآهنگ» چه کسانی هستند؟
سیما تیرانداز و علی لهراسبی داوران جدید برنامه استعدادیابی همآهنگ شدند که در کنار امیریل ارجمند حضور دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه تلویزیونی «همآهنگ» مدتی است روی آنتن تلویزیون آمده و از شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم و چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه افق سیما دیده می‌شود.

برنامه‌ای که روایتی تازه از سرود و موسیقی است؛ امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده)، فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کارگردان)، عباس غزالی (بازیگر) و اشکان کمانگری (خواننده) به عنوان اعضای هیأت انتخاب و داوری برنامه حضور داشتند و حالا که به بخش استودیو رسیده و نام چند هنرمند دیگر در میان ترکیب داوران دیده می‌شود.

برنامه استعدادیابی همآهنگ با حضور سیما تیرانداز، علی لهراسبی، بهزاد عبدی، محمدمهدی سیار و امیریل ارجمند، بخش استودیویی خود را آغاز می‌کند.

«همآهنگ» برنامه‌ای با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از سال ۱۳۹۹ و پیش تولید رسمی آن از زمستان ۱۴۰۰ آغاز شده است.

این برنامه که در آن ۱۴ هزار کیلومتر سفر زمینی برای معرفی گروه‌های سرود در ۱۰ نقطه ایران تجربه شده، محصولی از موسسه مأوا، به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است.

بر این اساس، طی یک سال و نیم گذشته گروه‌های مختلف سرود در کشور شناسایی و طی آن بیش از ۸۰۰ گروه پس از دریافت آثار ارزیابی شدند. پس از این مرحله گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان برگزار کردند.

منبع: تسنیم

 


بیشتر بخوانید:

آغاز ضبط مرحله اصلی «همآهنگ» + زمان پخش

درباره «نیکان» سریال جدید شبکه سه + بازیگران و زمان پخش

ماجرای خیارخوردن علی لهراسبی قبل از کنسرت در دورهمی+فیلم


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->