هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

فرش‌آرا امسال قطعا جزو ۵ تیم بالای جدول است

  • کد خبر: ۱۷۳۰۳۲
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
فرش‌آرا امسال قطعا جزو ۵ تیم بالای جدول است
رییس هیات مدیره فرش‌آرا گفت: امسال نسبت به سال گذشته قطعا جایگاه بهتری کسب خواهیم کرد و قطعا امسال جزو ۵ تیم بالای جدول خواهیم بود.

غلامعلی مرتضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حضور یک فصل دیگر این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور عنوان کرد: فرش‌آرا ۱۲ فصل است که در لیگ برتر شرکت می‌کند. اگر امسال هم برای فصل جدید تمریناتش را دیر آغاز کرده، اما با صبر و حوصله کادرفنی جدید و بازیکنان گمنامی جذب کرده است.

وی در خصوص جدا شدن بازیکنان کلیدی فرش‌آرا و عدم جذب مهره‌های کلیدی بیان کرد: فرش‌آرا همیشه بازیکنان گمنامی جذب و پرورش داده و به تیم ملی کشور معرفی کرده است. فرش‌آرا هیچوقت بازیکن ملی‌پوشی جذب نکرده که در طول دوران حضورش در این باشگاه از تیم ملی جدا شود.

رییس هیات مدیره فرش‌آرا گفت: امسال نیز همینگونه است و از آکادمی امید فرش‌آرا استفاده خواهیم کرد. همچنین فرش‌آرا همیشه از مهره‌های با کیفیت و اقتصادی استفاده کرده است. فرش‌آرا برای پروژه‌های کوتاه مدت فعالیت ندارد که اسپانسر‌ها پس از چند سال عطای این باشگاه را به لقایش ببخشند.

مرتضایی خاطرنشان کرد: فرش‌آرا جزو پرسابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. بسیاری از تیم‌ها پرقدرت به لیگ آمدند و پس از چند سال کناره‌گیری کردند، اما فرش‌آرا ثبات دارد و به کار خود ادامه می‌دهد.

وی در خصوص عدم حمایت ارگان‌های مختلف از فرش‌آرا همانند شهرداری مشهد افزود: دز ۱۲ فصل اخیر شهرداری مشهد فقط در ۲ فصل از فرش‌آرا حمایت کرده است. در سایر فصل‌ها کارخانه فرش‌آرا حمایت کرده است.

مرتضایی تصریح کرد: در حال حاضر قولی برای حمایت از ارگان خاصی نگرفته‌ایم، اما فرش‌آرا تنها تیم مشهد محسوب می‌شود. اگر بخواهیم همیشه این تیم باقی بماند باید از آن حمایت کنند. با توجه به اینکه فرش‌آرا تنها تیم لیگ برتری خراسان رضوی محسوب می‌شود، حمایت از این تیم واجب است.

رییس هیات مدیره فرش‌آرا با اشاره به اینکه امسال یکی از فصل‌های خوبی فرش‌آرا خواهد بود، گفت: امسال نسبت به سال گذشته قطعا جایگاه بهتری کسب خواهیم کرد و قطعا امسال جزو ۵ تیم بالای جدول خواهیم بود. سایر تیم‌ها در حال دولتی شدن هستند و رقابت با تیم‌های دولتی سخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->