اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم کدام پارک‌ها و بوستان‌های مشهد دارای مجموعه‌های بازی برای کودکان هستند؟
سرخط خبرها

بوستان بانوان کوهسنگی مشهد به‌زودی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد

  • کد خبر: ۱۶۹۰۸۵
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
  • ۲
بوستان بانوان کوهسنگی مشهد به‌زودی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد
نایب‌رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اولین پارک‌ها در دوره ششم، بوستان بانوان کوهسنگی با یک هکتار فضاست که در آخرین مراحل ساخت خود به سر می‌برد و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان‌عسکری در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد توسعه فضای سبز و فضاسازی برای استفاده قشر‌های مختلف‌ جامعه و ایجاد فضایی همراه با آرامش و رفاه است.

وی افزود: در ابتدای آغاز به کار شورای شهر دستورالعملی مبنی بر ایجاد فضای ویژه بانوان در بوستان‌های بیش از پنج هکتار مصوب شد تا بانوان بتوانند فضای اختصاصی با رعایت مسائل شرعی و عدم اشرافیت به محیط بیرون داشته باشند و با آرامشی ویژه‌ از فرصت حضور در طبیعت، فضای سبز و پارک استفاه کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: یکی از اولین بوستان‌ها در دوره ششم، پارک بانوان کوهسنگی با یک هکتار فضاست که در آخرین مراحل ساخت خود به سر می‌برد و امیدواریم در آینده نزدیک در اختیار بانوان قرار بگیرد.

طهوریان‌عسکری گفت: تلاش ما افزایش بوستان‌های بانوان است تا بانوان در فضای شهر در حوزه ورزش و خدمات رفاهی استفاده بیشتری از امکانات شهری ببرند.

لزوم ایجاد کاربری‌ها و امکانات متنوع در سایت‌ها و بوستان‌های ویژه بانوان

همچنین رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی کاربری‌ها همچون فضای گفت‌وگو و استراحت می‌تواند در فضا‌های عمومی نیز در اختیار بانوان قرار بگیرد؛ بنابراین در سایت‌ها و پارک‌های بانوان باید به‌دنبال ایجاد کاربری‌های خاص بانوان باشیم.

ایمان فرهمندی اظهار کرد: یکی از سیاست‌هایی که در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد به جد مورد توجه قرار دارد، توسعه زیرساخت‌های ویژه بانوان در‌ شهر است تا به این وسیله بانوان و دختران مشهدی از امکانات شهری بهتر استفاده کنند.

وی افزود: توسعه بوستان‌ها و سایت‌های ویژه بانوان، یکی از کار‌های انجام‌شده براساس این رویکرد است و سایت پارک کوهسنگی اولین نمونه اجرایی است که عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده‌ و اکنون در مراحل پایانی عملیات عمرانی است و به‌زودی در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در بازدید امروز اصلاحاتی در دستور‌کار گرفته و چون این فضا اولین سایت بانوان است، تجربیات خوبی را در اختیار ما قرار داده است و باتوجه‌به وسعت کم باید در سایت‌های بعدی از فضا‌های بزرگ‌تر استفاده کنیم و کاربری‌های خاص بانوان نیز در این سایت‌ها فراهم شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
0
آره مسخره بازی فقط کارای شما،کم کم از این کار میکنین،بعد تا چند سال دیگه مثل طالبان خانوم ها رو به پارک های عادی نمیدین،شماها که پارک بانوان درست کردین فکر اونا نیستین که فکر جدا سازی زن ومردین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
0
فقط دارید با این کارتون خانواده ها رو از هم جدا میکنید،یه مشت بی سواد شدن به اصطلاح مسئول
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->