زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو
سرخط خبرها

احتمال بازگشت منصوریان به فولاد قوت گرفت

  • کد خبر: ۱۶۹۹۴۴
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
احتمال بازگشت منصوریان به فولاد قوت گرفت
مسئولان باشگاه فولاد خوزستان به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند واحتمال دارد بار دیگر با منصوریان به توافق برسند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده و مسئولان این باشگاه در تلاشند گزینه مورد نظر خود را به زودی معرفی و در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

بعد از کناره گیری منصوریان از سمت خود، فولادی‌ها هنوز به جمع بندی برای انتخاب سرمربی نرسیدند، اما شنیده‌ها از اهواز حکایت از آن دارد که ممکن است منصوریان دوباره به نیمکت فولاد خوزستان بازگردد.  

 آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی این توضیحات را داده است: «انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به آیتم‌ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه می‌باشد و انتشار هرگونه گمانه زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->