بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یک پرسپولیسی شاگرد سرمربی استقلالی می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۰۵۹۹
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
  • ۲
یک پرسپولیسی شاگرد سرمربی استقلالی می‌شود
دروازه‌بان اسبق پرسپولیس احتمالا راهی تیم فوتبال هوادار تهران خواهد شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم نساجی بعد از چند سال بازی در این تیم در نهایت این فصل از نساجی جدا شد تا تیم جدیدش را به زودی معرفی کند.

مهدی رحمتی سرمربی جدید تیم نساجی بعد از عقد قرارداد با این تیم اعلام کرد که نیازی به حقیقی ندارد و به همین خاطر نساجی با رشید مظاهری قرارداد امضا کرد.

گفته می شود علیرضا حقیقی به زودی با تیم هوادار تهران قرارداد امضا خواهد کرد تا شاگرد محمود فکری در این تیم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صمید نیاکانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
علیرضا حقیقی را بیارن پرسپولیس
M.Gh
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
0
درودبرهمگی!حقیقی همین الانش هم‌بلحاظ فنی وسبک گلری،بالاترازخیلی ازگلرهای لیگ برتره!امامتاسفانه‌مربی‌گلری‌خوبی‌درکنارش‌نداشته!حقیقی اگرمربی خوبی‌بالاسرش‌باشه،حرفای‌زیادی‌درچارچوب‌دروازه‌‌برای‌گفتن‌خواهدداشت!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->