استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

آخرین وضعیت جسمی «محسن ابراهیم‌زاده» پس از مسمومیت شدید و لغو کنسرت ارومیه + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۹۵۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
آخرین وضعیت جسمی «محسن ابراهیم‌زاده» پس از مسمومیت شدید و لغو کنسرت ارومیه + فیلم
محسن ابراهیم‌زاده که ۱۹ خرداد به دلیل شرایط نامساعد جسمی کنسرتش را لغو کرده بود، اکنون طی یک پیام ویدیویی از وضعیت جسمانی خود گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محسن ابراهیم‌زاده قرار بود جمعه، ۱۹ خرداد ماه، در ارومیه طی دو سانس به روی صحنه برود که سانس اول این کنسرت با تأخیر زیاد برگزار شد، اما سانس دوم به دلیل آنچه شرایط نامساعد جسمی این خواننده عنوان شد، به مرحله اجرا نرسید که البته همین امر اعتراض عده‌ای از مخاطبان کنسرت را به همراه داشت.


پس از این اتفاق، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی توضیح داده بود که این خواننده به دلیل مسمومیت و خستگی مفرط از رانندگی طولانی قادر به اجرای کنسرت نبوده است. ضمن اینکه این خواننده ضمن مداوای اولیه در ارومیه، در مسیر بازگشت به تهران نیز در یکی از بیمارستان‌های زنجان بستری شده بود.

درحقیقت ماجرا اینگونه روایت شد که ابراهیم‌زاده به دلیل کنسل شدن پروازش به سمت ارومیه، مجبور به سفر با خودروی شخصی شده و حتی در مسیر حرکت به سمت ارومیه یک سانحه رانندگی نیز در تبریز داشته است.


اکنون این خواننده با انتشار پیامی ویدیویی در اینستاگرام، درباره وضعیت عمومی خود گفته است: «حالم خیلی بهتر است، کاملا نه، ولی بهترم. ممنون از همه کسانی که نگران من بودند. خودم از اجرای ارومیه خیلی راضی نبودم و مجبور شدیم به همان علت کنسرت تهران را هم کنسل کنیم. قول می‌دهم سری بعدی بترکونیم. امیدوارم خیلی سریع روی ماه شما را ببینم. چندتا آهنگ جدید آماده کرده‌ام که امیدوارم خوشتان بیاید.»

محسن ابراهیم‌زاده پیش از این نیز به دلیل مشکل حنجره‌اش برای مدتی از صحنه اجرا به دور مانده بود که بعد از ۹ ماه در اردیبهشت‌ماه توانست به روی صحنه برود.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->