ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

دستگیری عامل اصلی درگیری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان

  • کد خبر: ۱۷۲۱۴۲
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
دستگیری عامل اصلی درگیری کنسرت گرشا رضایی در سیرجان
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ امیر سبتکی افزود: شب گذشته عوامل ورودی و نگهبانی سینما قدس سیرجان از ورود سه نفر که قصد داشتند بدون بلیط وارد سینما شوند جلوگیری می‌کنند که پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد متخلف و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما تخریب می‌شود.

وی تصریح کرد: با پی جویی‌های اطلاعاتی پلیس عامل اصلی این نزاع دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تاکید کرد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل دخیل در این تخریب ادامه دارد.

شب گذشته تعدادی از افراد با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت گرشا رضایی در آنجا در حال برگزاری بود، حمله کردند و ضمن ایجاد رعب و وحشت، شیشه‌های سالن کنسرت را شکستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->