ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
سرخط خبرها

اعضای باند بزرگ جعل اسناد در خراسان رضوی به دام افتادند

  • کد خبر: ۱۷۱۰۰۳
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
اعضای باند بزرگ جعل اسناد در خراسان رضوی به دام افتادند
رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: اعضای یک باند بزرگ جعل اسناد، اوراق دولتی، ارز‌های خارجی و سکه در کشور به همت پلیس این استان شناسایی و اعضای این باند دستگیر و با سیر مراحل قانونی تحویل مقام‌های قضایی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: اعضای این باند ۶ نفره که در پایتخت مستقر بودند، در شهر‌های مختلف کشور از جمله مشهد به شیوه‌های مختلف اقدام به فروش انواع سکه‌های بانکی، مدارک و اوراق جعلی در بازار می‌کردند.

وی اضافه کرد: متهمان شامل پنج مرد و یک زن شناسایی و به همت پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر و به مشهد منتقل شدند.

سرهنگ شفیع زاده یادآور شد: ارزش اوراق و اسناد جعلی کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

وی گفت: تحقیقات بیشتر از اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->