پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
سرخط خبرها

وزیر دفاع یمن به کشورهای متخاصم هشدار داد

  • کد خبر: ۱۷۱۵۵۲
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
وزیر دفاع یمن به کشورهای متخاصم هشدار داد
واحد پشتیبانی وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن یک رزمایش تحت عنوان "اگر بازگردید، ما نیز بازمی‌گردیم" در استان الجوف برگزار کرده و در آن آمادگی خود را برای هرگونه نبرد آتی اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از سایت خبری المیادین، این رزمایش که محمد العاطفی، وزیر دفاع، قاسم الحمران، فرمانده واحد پشتیبانی و تعدادی از مسؤولان مدنی و نظامی یمن نیز در آن حضور داشتند، با مشارکت ۳۰۰۰ نیرو از بخش‌های تک تیرانداز، توپخانه، یگان‌های ضد زره، پهپادها، انواع خودرو و موشک‌های کوتاه برد برگزار شد.

این رزمایش در یک منطقه وسیع، کوهستانی و هموار انجام شد، ابتدا با پاکسازی توپخانه‌ای و موشکی شروع شد، بالگردها و پهپادها اهداف فرضی را بمباران کردند و سپس با کنترل اهداف برنامه‌ریزی شده به پایان رسید.

در مراسم افتتاحیه این رزمایش، وزیر دفاع دولت صنعا اعلام کرد، این رزمایش یکی از مهمترین رزمایش‌هایی است که میزان آمادگی نیروهای نظامی دریایی، زمینی و هوایی را نشان می‌دهد.

العاطفی گفت، این رزمایش میزان پیشرفت نیروهای مسلح یمن و قدرت آنها و نیز تجارب رزمی بالا و کارایی برجسته آنها در نبردها را نشان می‌دهد.

وی گفت، هدف از این رزمایش ارسال پیام به کشورهای متجاوز است اینکه نیروهای مسلح و نیروهای پشتیبان برای ورود به هرگونه نبرد آتی در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند.

العاطفی افزود: صنایع نظامی ما با توسعه مستمر خود این امکان را برای ما فراهم کرده است که محاسبات استراتژیک جدیدی را تحمیل کنیم که خطرناکتر از محاسبات دشمن است.

وزیر دفاع دولت صنعا خطاب به ائتلاف متجاوز گفت، دولت نجات ملی یمن سیاست‌های طفره رفتن و دروغ را نمی‌پذیرد و این امر را باید آنها، حامیان آنها و پایتخت‌های استکبار جهانی درک کنند.

وی با بیان اینکه "در بانک اهدافمان، چشم اندازهای دور و تاثیرگذاری قرار داده‌ایم" افزود: هر روزی که سپری می‌شود به معنای توسعه نظامی بیشتر، بسیج و آمادگی بالای نیروهای ما است که حاکمیت ما را تضمین می‌کند.

پیش از این هم مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت، سلاحی که در نبرد آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد و در روزهای آتی رونمایی خواهد شد، دشمن را وادار خواهد کرد توطئه‌های خود را متوقف کند.

همچنین نیروهای مسلح یمن یک رزمایش بزرگ در یمن با نام "وفاداری به شهید فرمانده" در منطقه نظامی الرابعه برگزار کردند.

در این رزمایش یگان‌های نظامی از ارگان‌های مختلف حضور داشتند و هدف از آن افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح برای اجرای عملیات هجومی علیه مواضع دشمن بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->