نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

حذف از لیگ برتر، تاوان نیامدن به مشهد

  • کد خبر: ۱۶۷۷۰
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
حذف از لیگ برتر، تاوان نیامدن به مشهد
یک تیم دیگر از لیگ برتر هندبال بانوان کنار گذاشته شد.
به گزارش شهرآرانیوز، دومین تیم نیز از لیگ برتر هندبال بانوان حذف شد. با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون، تیم نفت‌وگاز گچساران به‌دلیل عدم رویارویی مقابل حریفان به دسته یک سقوط کرد. تیم نفت‌وگاز گچساران که جمعه ۱۱ بهمن‌ماه در هفته یازدهم لیگ برتر بانوان در مشهد مقابل تیم اشتادسازه حضور پیدا نکرده بود، طبق قانون از جدول رده‌بندی لیگ برتر کنار گذاشته شد و به لیگ دسته‌یک سقوط کرد. این تیم برای دومین‌بار است که در این فصل از حضور مقابل حریف خودداری کرده و پیش‌از‌این نیز در هفته نهم مقابل کیش‌ایر حاضر نشده بود و آن بازی ۱۰بر ۰ به سود کیش‌ایر اعلام شده بود.
 
نفت‌وگاز گچساران بعد از ارشیا مشهد که به دلایل مالی از نیم‌فصل دوم لیگ کنار کشیده و از جدول حذف شده بود، به دومین تیم حذف‌شده از لیگ برتر بانوان امسال تبدیل شد. مربی تیم هندبال بانوان نفت‌وگاز گچساران بعد از حذف تیمش از لیگ برتر گفت: هنوز به من رسما اعلام نشده است، نمی‌توانم تنها مشکلات مالی را دلیل اعزام‌نشدن تیم به مشهد و کیش بدانم.
 
شهناز فدایی، مربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران، در گفتگو با ایسنا درباره دلیل حذف این تیم از لیگ برتر اظهار کرد: من هم در رسانه‌ها و سایت فدراسیون خواندم و هنوز به خود من که مربی هستم دراین‌باره چیزی رسما گفته نشده است. شاید به باشگاه نامه زده باشند، اما مسئولان باشگاه به من هنوز نامه‌ای نزده‌اند. وی به قانون لیگ برتر هندبال اشاره کرد و گفت: طبق قانون فدراسیون هندبال درباره لیگ برتر می‌دانیم که هر تیمی که ۲ بار پشت‌سرهم مقابل حریفش حاضر نشود، حذف خواهد شد. ما مقابل کیش‌ایر و اشتادسازه بازی نکردیم و قطعا این دلیل حذف تیممان از لیگ برتر هندبال است.
 
فدایی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی سبب اعزام‌نشدن‌های تیم به مشهد و کیش بوده است، خاطرنشان کرد: به عنوان مربی تیم نمی‌توانم تنها دلیل مالی را علت اعزام‌نشدن تیم به کیش و مشهد بدانم. سال گذشته بعد از اینکه ملی‌پوشان به دلایلی از تیم ما جدا شدند، ما تصمیم گرفتیم در دسته یک بازی کنیم؛ اما مسئولان باشگاه اصرار داشتند که در لیگ برتر بمانیم. ما از ابتدا به مسئولان اعلام کرده بودیم که تیم از نوجوانان تشکیل شده و ممکن است مقامی که نیاورد، حتی آخرین تیم هم بشود؛ ولی اصرار خودشان بود که در لیگ برتر بازی کنیم.
 
وی ادامه داد: امتیاز تیم ما وجود بازیکنان نوجوان بود که امید داشتیم آن‌ها را برای سال‌های آینده آماده کنیم و این‌ها را به مسئولان گفته بودیم. اما مسئولان با دانستن همه این شرایط خواستند در لیگ برتر بمانیم. بازیکنان ما با کمترین امکانات نسبت به سال‌های گذشته و به‌دلیل عِرقی که به تیم داشتند، در لیگ بازی کردند. حتی برخی از آن‌ها مبلغ قرارداد سال گذشته خود را هم نگرفته‌اند. از نیم‌فصل دوم آمادگی آن‌ها بهتر هم شده بود، اما متأسفانه مسئولان اقدامات لازم را انجام ندادند.
 
مربی تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران گفت: برای مشهد هم هیچ اقدامی انجام ندادند. ما منتظر بودیم به هر شکلی با اتوبوس، قطار یا هواپیما تیم را بفرستند، اما ۲ روز قبل از مسابقه که دیگر کاری نمی‌شد انجام داد، اعلام کردند به مشهد نمی‌فرستند. فدایی در انتها گفت: ما از ابتدا گفته بودیم این تیم امتیاز نمی‌آورد، خودشان اصرار کردند حال در نیمه راه متأسفانه این کار را کردند و تیم رها شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->