شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی ۶ هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳) گره کور ترافیکی در میدان شهید کاوه مشهد باز می‌شود
سرخط خبرها

کیامرز خبرداد: پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه حفار قطار شهری مشهد ۱۰ روز زودتر به اتمام رسید

  • کد خبر: ۱۷۱۷۵۳
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کیامرز خبرداد: پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه حفار قطار شهری مشهد ۱۰ روز زودتر به اتمام رسید
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد از اتمام پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه مکانیزه حفار (TBM) به امامت ۴۹ خبر داد.

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اتمام حفاری تونل خط سه در جبهه شرقی تصمیم گرفته شد تا دستگاه حفار جهت ادامه حفاری تونل خط سه در جبهه غربی به امامت ۴۹ منتقل شود.

وی اضافه کرد: برهمین اساس انتقال قطعات بزرگ دستگاه که جابجایی آن نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی دقیق داشت از ۲۰ خرداد ماه با کمک پلیس راهور آغاز و پیش‌بینی شده بود تا این حجم از انتقال تا حدود ۲۰ تیرماه ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد:، اما خوشبختانه با تلاش همکارانم در قطارشهری و همراهی پلیس راهور پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه مکانیزه حفار به امامت۴۹، ۱۰ روز زودتر از زمان‌بندی انجام شده به پایان رسید.

کیامرز با بیان اینکه مرحله بعدی رنگ آمیزی، اصلاح و تعمیرات مورد نیاز قطعات جهت مونتاژ دوباره است، اظهار کرد: این اقدامات نیز از ۲۵ تیرماه آغاز و از ابتدای مردادماه کار مونتاژ دستگاه حفار شروع می‌شود.

وی ادامه داد: مونتاژ دستگاه تا ابتدای مهرماه زمان‌بر خواهد بود و پس از مونتاژ طبق زمان‌بندی پیش بینی شده، ادامه حفاری تونل خط سه در جبهه غربی از امامت ۴۹ به سمت قاسم آباد به طول تقریب ۹ کیلومتر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد اضافه کرد: براساس تاکیدات شهردار و سیاست‌های شورای اسلامی شهر با تامین مالی حفاری تونل‌های خط سه و چهاردر سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

کیامرز افزود: در مجموع برای حفاری ادامه تونل خط سه و خط چهار به مبلغی حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->