توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد ۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای آلما جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبگرفتگی شدید در محور مواصلاتی روستای سلطان آباد خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرواز‌های مشهد براساس برنامه در حال انجام است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: تاکید ما در رایگان کردن اتوبوس بر کار پژوهشی است

  • کد خبر: ۱۷۲۴۹۴
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
  • ۵
شهردار مشهد مقدس: تاکید ما در رایگان کردن اتوبوس بر کار پژوهشی است
شهردار مشهد مقدس گفت: در طرح رایگان کردن اتوبوس تاکید من بر کار پژوهشی است و با هر کاری که متکی بر کار پژوهشی و علمی باشد چه درآمد شهرداری را کاهش و چه افزایش دهد، موافق هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در هشتادوسومین جلسه علنی شورای شهر مشهد در خصوص طرح رایگان کردن اتوبوس اظهار کرد: اینکه بخواهیم رضایتمندی مردم را با یک سری طرح‌ها افزایش دهیم، ما نیز موافق هستیم و با این نوع اقدامات مخالف نیستیم و بحث مالی آن در عین اهمیت در قبال کلیت موضوع کمتر اهمیت دارد.

وی بیان کرد: باید هرچه می‌توانیم درآمد‌های پایدار را برای شهرداری ایجاد کنیم تا دغدغه روزمره اتوبوسرانی رفع شود. دغدغه اصلی ما که هفته گذشته نیز خواهش کردیم این بود که طرح را مسکوت بگذارید و اجازه دهید مرکز پژوهش‌ها و شهرداری بررسی کنند، اما این اتفاق نیفتاد. اکنون نیز نگران این هستیم که مطمئن نیستیم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد و نمی‌دانیم اگر رایگان کنیم تقاضا چقدر افزایش پیدا می‌کند.

شهردار مشهد افزود: ما زیرساخت‌های لازم را نداریم و در ساعات پیک مشکل داریم. وضعیت ناوگان مشخص است، ما ۱۷۵۰ اتوبوس داریم و در کشور اول هستیم، اجازه دهید ناوگان را ارتقا دهیم و زیرساخت‌های لازم را فراهم نماییم و بعد رایگان کنیم. ممکن است نارضایتی بیشتر شود و بعد نمی‌توانیم طرح را برگردانیم.

قلندر شریف ادامه داد: اکنون که صحبت از رایگان کرده شده تراکنش‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش داشته است. تاکید من بر کار پژوهشی است و با هر کاری که متکی بر کار پژوهشی و علمی باشد چه درآمد شهرداری را کاهش و چه افزایش دهد، موافق هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Han
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
0
1
از وقتی ایشون شهردار مشهد شدن اوضاع نظافت خیابان‌ها و کوچه های مشهد افتضاح شده، کجاست اون شهر تمیز و زیبای مشهد??
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
1
0
باسلام این جناب شهردار درهمین مدت کوتاه نشان دادند واقعا فردی کاربلد و دارای اخلاق حسنه می باشند .برگزاری موکب ها درخیابان امام رضا در دهه کرامت و الان هم رایگان کردن خدمت رسانی وکلا بالابردن روحیه شهروندان انشااله خداوند درادامه کار کمکشان کنند.
ع ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
0
0
سلام واقعا درسته از وقتی ایشون شهردار شدن کجاست اون شهر تمییز سر صبح آدم میرسه بیرون حالم آدم بد میشه واقعا کوتاهی از هر کی هست پیگیری کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
0
سلام، درکشور فناوری خودروی برقی را داریم اگر این موضوع را با صنعت خودرو همگام کنید، کمک شایانی به مشهد نموده اید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
1
همشهریان محترم مشهدی به این نکته توجه داشته باشند که از ابتدای انقلاب تا حال حاضر ، هیچ وقت شهردار مشهد از میان شاغلان متخصص و شایسته شهرداری انتخاب نشده بود ، این اولین بار است که یک فرد متخصص و متعهد ( از نظر بنده ) در راس شهرداری قرار می گیرد . شهرداری همیشه لانه محفلی جناحهای سیاسی بوده و همیشه سکوی پرتاب مدیران غیر متخصص و سیاسی برای تصرف مناصب و مشاغل لاکچری سیاسی بوده است . از او که خود اهل مناطق محروم مشهد و بزرگ شده پایین شهر بوده و سوابق ارزنده ای در فداکاری برای کشور و مردم دارد حمایت کنیم ، محمد امار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->