برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد در یکصدوهفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) | تقدیر شورا از عملکرد شهرداری مشهد در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری درباره کوچه تاریخی «وحدت» مشهد | عبور از تاریخ کوچه شرکت «کانتور» ترافیک سنگین در اطراف میدان آزادی و بزرگراه شهید چراغچی | سرعت بالا، جان راکب موتورسیکلت را گرفت (۱۱ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۳۴۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) بررسی گلایه‌های مشهدی‌ها درباره وضعیت پروژه‌های ناتمام پایانه مسافربری مراسم چهلم شهدای خدمت در مشهد | برگزاری مراسم چهلم شهدای خدمت، فرصتی برای تبیین دستاورد‌ها و خدمات شهید جمهور ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود

  • کد خبر: ۱۷۲۷۲۹
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
نمایشگاه اختصاصی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود
شهردار مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف امروز، ۱۳ تیر ماه، در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها به عنوان تنها محلی است که تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و تمام حوزه‌های مرتبط در یک صنعت جمع شده و محصولات خود را ارائه می‌کنند. امروز صنایع سنگ ایران در نمایشگاه بین‌المللی مشهد جمع شده و توانمندی‌های خود را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: استقبال از این نمایشگاه بالا بوده و از تمام مصرف‌کنندگان صنایع سنگ برای حضور در آن دعوت می‌کنم. تعامل مناسبی بین خریداران، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان در این نمایشگاه شکل گرفته است.

شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری مشهد و نماینده ما شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد کرد و کلیه صنایع کشور محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

قلندر شریف ادامه داد: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ایران در خارج از کشور خواهد بود و از تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، ۱۳ تیر ماه، در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه ۶۵ شرکت فعال در حوزه سنگ حضور داشته که سهم خراسان رضوی از این بین ۱۵ شرکت است. با توجه به موقعیت خاص استان و تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر همکاری بیشتر با کشور‌های همسایه، نمایشگاه بین‌المللی مشهد این موضوع را جزء سر‌فصل‌های اقتصادی خود قرار داده است.

وی افزود: این نمایشگاه توانمندی مد نظر در این حوزه را به رخ تمام کشور‌ها خصوصا کشور‌های همسایه کشیده و می‌توان از این ظرفیت مشهد جهت تولید و صادرات سنگ به کشور‌های همسایه استفاده کرد.

نائب‌رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: همچنین می‌توان از ظرفیت مشهد در این حوزه جهت مصرف داخلی استان و کشور استفاده کرد. با توجه به فناوری و دانش جدید در حوزه برش، تولید، تجارت و صادرات، اشتغالزایی حوزه سنگ در حال رونق گرفتن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->