آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو‌های وارداتی از هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (١١ اردیبهشت ١۴٠٣) شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی‌شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
سرخط خبرها

رونمایی از پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴+ تصاویر

  • کد خبر: ۱۷۳۳۸۵
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۰
رونمایی از پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴+ تصاویر
پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴ با طراحی شکیل و تجهیزات بیشتر رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پژو ۲۰۸ یکی از جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار اروپا محسوب می‌شود که متاسفانه تاکنون وارد بازار ایران نشده است. پژو نیز با اطلاع از محبوبیت بالای این مدل، تصمیم گرفته است تا به روز رسانی‌های مکرر را برای پژو ۲۰۸ منتشر کند. اکنون پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴ رونمایی شده است که طراحی جالب‌تری دارد و از تجهیزات بیشتری نیز برخوردار است.

طراحان فرانسوی برای نمای جلو پژو ۲۰۸، از الگو‌های طراحی مدل مفهومی پژو ۹X۸ استفاده کرده‌اند. این الگو‌ها شامل چراغ‌های سه شاخه نورانی هستند که در دوطرف جلوپنجره قرار گرفته‌اند.

 
تمامی نسخه‌های پژو ۲۰۸ جدید از این چراغ‌های سه گانه جدید بهره‌مند خواهند بود، با این حال در نسخه GT تمامی چراغ‌های خودرو از نوع LED است که ظاهر جذاب‌تری را در نمای جلو ایجاد می‌کند.

تمامی نسخه‌های پژو ۲۰۸ به‌صورت استاندارد با آینه‌های مشکی براق عرضه می‌شوند. البته خریداران می‌توانند بین ۷ رنگ بدنه متشکل از زرد آگوئدا، خاکستری سلنیومی، خاکستری Artense، مشکی پرلا، سفید Banquise، قرمز اکسیر و آبی دورانی یکی را انتخاب کنند.

رونمایی از پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴+ تصاویر 
این خودرو اکنون به رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی مجهز است و صندلی‌های آن نیز از نوع چرم آلکانترا هستند. صفحه نمایش سیستم سرگرمی نیز به صورت استاندارد از نوع ۱۰ اینچی است. فرمان نیز با لوگوی جدید پژو به روز شده است و مدل‌های مجهز به گیربکس شش سرعته دستی دارای یک دکمه تعویض دنده جدید هستند.



سیستم سرگرمی i-Connect، یکی دیگر از امکانات جدید و استاندارد پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴ است. البته مالکان می‌توانند با صرف هزینه بیشتر، گونه پیشرفته این سیستم را روی اتومبیل خود داشته باشند. این نسخه به اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز است. همچنین اگر مدل‌های Allure و GT را خریداری کنید، ۳ سوکت USB-C، شارژر بی‌سیم قوی‌تر و دوربین‌های پارک جلو و عقب با کیفیت بالا را دریافت خواهید کرد.

۲۰۸ مدل ۲۰۲۴ همانند همیشه در قالب نسخه‌های درون‌سوز و الکتریکی قابل خریداری است. مدل الکتریکی موسوم به پژو E-۲۰۸، به بسته باتری ۵۱ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۵۶ اسب بخار مجهز است.

رونمایی از پژو ۲۰۸ مدل ۲۰۲۴+ تصاویر 
برد این خودرو مطابق چرخه WLTP برابر با ۴۰۰ کیلومتر عنوان شده است. این خودرو به صورت استاندارد با شارژر تک فاز ۷.۴ کیلوواتی عرضه می‌شود در حالی که یک شارژر سه فاز ۱۱ کیلوواتی به عنوان یک آپشن قابل سفارش است.

کسانی که به دنبال برداشتن کلید خودرو‌های برقی نیستند، می‌توانند پژو ۲۰۸ را در دو مدل هیبریدی یا درون‌سوز خریداری کنند. مدل‌های هیبریدی دارای یک سیستم ۴۸ ولتی خفیف هستند که با موتور‌های بنزینی ۱۰۰ اسب بخاری و ۱۳۶ اسب بخاری PureTech جفت می‌شود.

مدل‌های درون‌سوز پژو ۲۰۸ نیز از یک موتور ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر با قدرت ۷۵ اسب بخار یا یک لیتری ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر با ۱۰۰ اسب بخار استفاده می‌کنند. این دو نسخه با جعبه دنده‌های ۵ و ۶ سرعته دستی به دست مشتریان می‌رسند. پژو هنوز جزئیات عرضه این مدل را اعلام نکرده است.

منبع: خودرو بانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->