رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیا مرکزی هستند نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سرلشکر باقری: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست

  • کد خبر: ۱۷۴۷۲۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
سرلشکر باقری: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی گفت: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست. نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا اظهار داشت: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است.

باقری با بیان اینکه سپاه حافظ انقلاب اسلامی است، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که سپاه عاشورا جزو سپاه‌های موفق استانی است و این سپاه با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های نمونه کشور بود و ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در کنار تلاش دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم عزیز این استان در عدم همراهی با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی‌ها و تجمعات علیه دشمن، بسیار برجسته بود.

سرلشکر باقری گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می‌بینید. تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در مواجهه با حوادث سال گذشته است. دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحولات جهانی بیان کرد: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست. نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.

وی یادآور شد: آذربایجان شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش مؤثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف پس از آن، استان مهمی است، در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و باید با تمسک به این روحیات قدرت تأثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید.

سردار باقری در پایان با درود به روح شهید امنیت «امیر حسین‌پور» عنوان کرد: به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می‌گویم. می‌بینید که شقاوت دشمن بسیار زیاد است و لذا باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->