برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

جاوید: تابع قانون هستم و هرتصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم

  • کد خبر: ۱۷۴۷۳۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
جاوید: تابع قانون هستم و هرتصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از کاپیتان پیشین تیم ملی و ستاره فعلی مس سونگون تمجید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی جاوید درباره شرایط خودش در فصل آینده لیگ برتر فوتسال با باشگاه کراپ الوند ایرانیان گفت: مستنداتم را در اختیار وکیلم گذاشتم و منتظر برگزاری جلسه کمیته وضعیت هستم. وی در مورد بازگشتش به تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: به‌خاطر شرایطی که داشتم، مجبور بودم در تهران حضور داشته باشم که شرایط تغییر کرد و به مس سونگون بازگشتم. امسال تیم خوب و درجه یکی داریم و امیدوارم از اعتبار باشگاه مس سونگون دفاع کنیم.


ستاره تیم مس سونگون راجع به شرایط این تیم برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات را دنبال می‌کنیم. امسال محمدرضا سنگ سفیدی و سالار آقاپور را از دست دادیم و علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد شجری را جذب کردیم. تجربه بازیکنی، چون حسن‌زاده کمک زیادی به مس سونگون می‌کند و امیدوارم در کنار هم موفق باشیم. جاوید درباره بازگشت علی‌اصغر حسن‌زاده به مس که گفته می‌شد اختلافاتی با هم دارند، عنوان کرد: رابطه خوبی با حسن‌زاده دارم و باید در کنار هم برای موفقیت باشگاه مس تلاش کنیم. همیشه فضای بسیار خوبی میان اعضای تیم مس سونگون برقرار است و امیدوارم کنار یکدیگر سال بسیار خوبی داشته باشیم.


وی در مورد اینکه رضا لک گفته بود جاوید به خواست خودش به کراپ الوند پیوست و مسیر نقل‌وانتقالات این تیم را تغییر داد، اظهار داشت: ادعا‌هایی مطرح شده است که ترجیح می‌دهم حرف‌هایم را در جای مناسب بزنم. منتظر رأی کمیته وضعیت هستم و پس از آن درباره همه مسائل صحبت می‌کنم. من تابع قانون هستم و هر تصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->