تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد ٧۴ درصد شهرک‌های صنعتی فاقد تصفیه‌خانه یوز نابالغ خارج از مجموعه حفاظتی توران مشاهده شد پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی مدرسه مسجدمحور؛ جوانه‌ای است بر درخت تنومند انقلاب اسلامی
سرخط خبرها

تشکیل «شورای راهبری دیپلماسی و گردشگری سلامت»

  • کد خبر: ۱۷۵۴۱۱
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
تشکیل «شورای راهبری دیپلماسی و گردشگری سلامت»
جلسه هماهنگی دیپلماسی و گردشگری سلامت با حضور وزرای بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران ذیربط وزارت امور خارجه به میزبانی دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این نشست ضمن مرور ظرفیت‌های بسیار بالای کشورمان در حوزه سلامت و درمان از جمله برخورداری کشور از کادر پزشکی و درمانی بسیار حاذق، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجهز، تجهیزات پزشکی پیشرفته و نیز تراز بالای نظام سلامت کشور، نحوه به‌کارگیری این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در حوزه دیپلماسی و گردشگری سلامت مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

اهمیت گردشگری سلامت از منظر دیپلماسی عمومی و فرهنگی علاوه بر درآمدزایی آن برای کشور، مورد تاکید حاضران در این جلسه بود و با توجه به دستور رئیس جمهور کشورمان مبنی بر به‌کارگیری ظرفیت‌های کم نظیر ملی در حوزه دیپلماسی و گردشگری سلامت، نحوه هم افزایی میان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های داخلی بمنظور تأمین بیش از پیش هدف گذاری‌های ملی در این رابطه مورد مشورت و تبادل نظر قرار گرفت.

در همین راستا مقرر شد شورای راهبری دیپلماسی و گردشگری سلامت بمنظور ارتقای همکار‌ها و هماهنگی‌های بین دستگاهی با مدیریت وزارت بهداشت و دبیری وزارت میراث و گردشگری کشورمان تشکیل گردد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->