نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

رکوردشکنی دوندگان خراسانی‌ به کام استان‌های دیگر

  • کد خبر: ۱۷۷۸۷۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
رکوردشکنی دوندگان خراسانی‌ به کام استان‌های دیگر
اولین مرحله از لیگ باشگاهی دوومیدانی کشور بدون حضور تیمی از خراسان رضوی برگزار شد.

مژده رنگیان - دختران دونده خراسان‌رضوی با پیراهن دیگراستان‌ها پنج رکوردشکنی جدید را در لیگ باشگاه‌های کشور به نام خود ثبت کردند.
نخستین مرحله از بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان در قالب پنج تیم از باشگاه‌های چادرملو اردکان، دانشگاه آزاد اسلامی، گل‌گهر سیرجان، تکنیک‌برتر بابلسر و مقاومت همدان در دو روز با شکسته‌شدن پنج رکورد ملی و ۹رکورد باشگاهی و پیشتازی دانشگاه آزاد در مجموعه دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. در این دوره نیز از حضور تیمی از مشهد و خراسان‌رضوی خبری نیست و ورزشکاران استان برای پنج استان دیگر به میدان می‌روند. به این ترتیب تا پایان مرحله نخست تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۶۴ امتیاز پیشتاز است و تیم‌های چادرملو اردکان و گل‌گهر سیرجان به‌ترتیب با ۲۵۲ و ۲۴۱ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در صدمتر بامانع الناز کمپانی از تیم گل‌گهر سیرجان با زمان ۱۳.۷۱ثانیه رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان ۱۴.۱۵ثانیه در اختیار خودش بود، ارتقا داد. حمیده اسماعیل‌نژاد، دونده خراسانی تیم چادرملو، در صدمتر با ثبت زمان ۱۱.۴۵ثانیه رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان ۱۱.۵۲ثانیه در اختیار فرزانه فصیحی بود، بهبود بخشید.

تکتم دستاربندان، دیگردونده مشهدی، از تیم گل‌گهر سیرجان در هشتصدمتر با زمان ۲:۰۹.۶۹دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان۲:۰۹.۹۴ در دست خودش بود، جابه‌جا کرد. در ۳هزار متر بامانع سمیرا خداترس که دونده‌ای خراسانی در تیم گل‌گهر سیرجان است، با ثبت زمان ۱۰:۵۵.۱۷دقیقه رکورد باشگاهی کشور را که با زمان ۱۰:۵۹.۴۸دقیقه در اختیار خودش بود، بهبود بخشید.

نازنین‌فاطمه عیدیان، دیگردونده خراسانی، از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در چهارصدمتر بامانع با ثبت حدنصاب ۵۹.۴۸ثانیه رکورد ملی رده‌های سنی جوانان، بزرگ‌سالان و باشگاهی کشور را شکست و قهرمان شد. در چهاردرچهارصدمتر امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب ساجده فانی، نگین آذری‌عدالت، مریم محبی و نازنین‌فاطمه عیدیان و ثبت زمان ۳:۵۰.۰۸دقیقه رکورد ملی و باشگاهی را شکست و قهرمان شد.

ساجده فانی نیز از دونده‌های مشهدی است. در پرتاب چکش زهرا عرب‌رستمی از گل‌گهر سیرجان با حدنصاب ۵۷.۷۱متر رکورد باشگاهی این ماده را که با حدنصاب ۵۷.۳۳متر در اختیار خودش بود، ارتقا داد. مانا حسینی در پرتاب نیزه با ثبت نتیجه ۴۹.۵۷متر رکورد ملی رده سنی جوانان و رکورد باشگاهی رده سنی بزرگ‌سالان را شکست. در دوی ۱۰هزار متر پریسا عرب از گل‌گهر سیرجان با ثبت زمان ۳۴:۵۰.۰۸دقیقه رکورد ملی و باشگاهی این ماده را که با زمان ۳۴:۵۲.۵۶دقیقه متعلق به خودش بود، بهبود بخشید.

حمیده اسماعیل‌نژاد، دونده خراسانی که در یکی‌دو ماه گذشته رقابت هیجان‌انگیزی بر سر رکورد صدمتر کشور با فرزانه فصیحی داشته است، توانست برای بار سوم رکورد را از آن خود کند. او درباره رکورد‌هایی که در ماده صدمتر ثبت کرد، گفت: اولین مسابقه فصلم با رکورد ۱۱.۵۷ثانیه در ایران شروع شد. بلافاصله پس از آن به مسابقات بین‌المللی ترکیه اعزام شدم و رکورد ۱۱.۴۳ثانیه را ثبت کردم و موفق شدم رکورد ایران را جابه‌جا کنم.

پس از آن در مسابقات جایزه‌بزرگ ایران با فرزانه فصیحی مسابقه دادم و توانستم رکورد ۱۱.۲۸ثانیه را ثبت کنم، اما، چون وزش باد ۰.۲ اضافه بود، این رکورد ثبت رسمی نشد. اسماعیل‌نژاد گفت: در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند در مرحله مقدماتی ۱۱.۳۳ثانیه و در نیمه‌نهایی ۱۱.۳۵ثانیه را ثبت کردم و توانستم دو بار رکورد ایران را ارتقا دهم و همین امر سبب شد تا در ترکیب تیم‌ملی دوومیدانی برای اعزام به هانگژو قرار بگیرم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->