ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آغاز ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز ، ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ + لینک ثبت‌ نام و شرایط و مدارک لازم

  • کد خبر: ۱۷۸۷۳۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
  • ۱
آغاز ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز ، ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ + لینک ثبت‌ نام و شرایط و مدارک لازم
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال خواهد شد، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.

به‌گزارش شهرآرانیوز، در این مرحله، پس از بررسی و احراز شرایط متقاضیان، تعداد ۴۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران وجد شرایط این سازمان که در مهلت مقرر در سامانه تسهیلات ثبت‌نام کنند، پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش، مهلت ثبت‌نام متقاضیان در این مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان، از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد لغایت روز جمعه ۲۷ مرداد خواهد بود و این مهلت قابل تمدید نمی‌باشد. متقاضیان می‌توانند در این فاصله با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به نشانی es.tamin.ir در منوی مستمری‌بگیران، نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اقدام کنند.

شرایط و مدارک لازم  

شرایط دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه بازنشستگان، دارا بودن ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی و بیشتر، حداکثر مستمری دریافتی ۱۵۰ میلیون ریال، دارای سن ۵۰ تا ۷۸ سال، عدم مسدودی حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، عدم سابقه چک برگشتی، عدم بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، عدم استفاده از تسهیلات مشابه طی ۳ سال گذشته و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.


این گزارش حاکی است برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران ساکن در تمام شهرستان‌های کشور در این مرحله از پرداخت تسهیلات، براساس تعداد مستمری‌بگیران هر شهرستان سهمیه‌ای در نظر گرفته شده که در صورت ثبت‌نام بیش از سهمیه در نظر گرفته شده، افراد از طریق قرعه‌کشی انتخاب و به بانک رفاه کارگران جهت دریافت وام معرفی می‌شوند و افرادی که در این مرحله در صورت داشتن شرایط، موفق به دریافت تسهیلات مذکور نمی‌شوند، در مراحل بعدی که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، مجدداً می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین اعلام کرده است بازنشستگان و مستمری‌بگیران برای دریافت این تسهیلات، نیاز به مراجعه به هیچ مجموعه‌ای ندارند و درخواست خود را صرفاً باید به‌صورت غیرحضوری و از طریق درگاه معرفی شده ثبت کنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۴۲۰ با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
0
من یکسال است که ثبت نام کردم ایا باز هم لازم است که با مدارک بیایم یا اینکه خود مسئولان برایم وام ۲۰ میلیون تومان را واریز می کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->