برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید
سرخط خبرها

معیشت و درمان بازنشستگان اولویت صندوق بازنشستگی کشور است

  • کد خبر: ۱۷۸۵۵۳
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
  • ۱
معیشت و درمان بازنشستگان اولویت صندوق بازنشستگی کشور است
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: غدغه سلامت و درمان بازنشستگان پس از مسائل حقوق و معیشت که مطالبه اصلی و مهم این گروه از جامعه هدف است، یک اولویت جدی برای صندوق است.

به گزارش شهرآرانیوز، نعمت‌الله ترکی در نشست هم‌اندیشی تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی از استان مختلف کشور افزود: نشست‌های متعددی با حضور تعدادی از کانون‌های بازنشستگی و حداقل پنج شرکت بیمه‌گر از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای بهبود و اصلاح بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برگزار و مباحث مختلفی مطرح شد و در نهایت با نظر خود کانون‌های بازنشستگی، طرح جدید بیمه تکمیلی مطرح شد.

ترکی تصریح کرد: تلاش و هدف ما جمع شدن و یکپارچه شدن خدمات بیمه تکمیلی بود تا از سرگردانی و هزینه‌های مضاعف و پراکنده در حوزه درمانی بازنشستگان جلوگیری شده و حداقل خدمات یکپارچه و مشخصی به بازنشستگان ارائه شود.

وی تاکید کرد: صندوق بازنشستگی همچنان آمادگی دارد تا در صورت موافقت بازنشستگان و افزایش سهم بیمه‌پردازی این خدمت را ارتقا دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از نظر و تجربه بازنشستگان و روسای کانون‌های بازنشستگی، گفت: فلسفه نشست‌های هم فکری که در این مدت بار‌ها و بار‌ها تکرار شده و همچنین سفر‌های استانی و نشست با کانون‌های بازنشستگی در استان‌ها، استفاده از دیدگاه‌ها و تجربه‌های بازنشستگان و روسای کانون‌ها است.

ترکی در پاسخ به نظر یکی از روسای کانون‌های بازنشستگی درباره حذف موا v د مرتبط با بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق، ضمن تماس تلفنی و ارتباط زنده با «مهدی عیسی‌زاده» نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این نشست، از وی و سایر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون تلفیق خواست تا با مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه که در کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب شده بود، موافقت کرده و از دغدغه‌ها و مشکلات این افراد بکاهند.

ترکی برنامه هفتم توسعه و احکام آن را فرصتی مناسب برای پیگیری مطالبات و نیاز‌های بازنشستگان در حوزه حقوق و معیشت و درمان دانست و گفت: همه ما باید در کنار هم این مسائل را پیگیری و دنبال کنیم. مدیران صندوق بار‌ها و بار‌ها مسائل مرتبط با همسان سازی، ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری، بیمه درمان و سلامت پایه و معیشت بازنشستگان را از طریق سازمان برنامه و بودجه و مجلس پیگیری کرده‌اند که این پیگیری‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

در این نشست که با حضور تعداد زیادی از روسای کانون بازنشستگی از استان‌های مختلف کشور، مدیرعامل و معاونان امور فنی و بازنشستگی و توسعه مدیریت و منابع، تعدادی از مدیران و کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل و معاون شرکت ایرانگردی و جهانگردی، مدیرعامل بیمه ملت، قائم مقام و معاون درمان آتیه سازان حافظ و مدیرعامل شرکت سفر کارت برگزار شد، ضمن بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات بازنشستگان کشوری درباره طرح‌های بیمه تکمیلی درمان، کارت خدمات رفاهی بازنشستگان، طرح‌های سفر و گردشگری بحث و تبادل نظر شد؛ ضمن اینکه این نشست چند مصوبه مهم داشت.

همچنین ضمن بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات بازنشستگان کشوری درباره طرح‌های بیمه تکمیلی درمان، کارت خدمات رفاهی بازنشستگان، طرح‌های سفر و گردشگری بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
اقایون مسعول این حقوق ازروی حروف الفبا مال زمانی بود که اینترت کارتهای هوشمند نبود ازصبح زود مردم دم بانک صف میکشیدند الان دیگه همه چیز اینترنتی حساب اینترنتی باز می کنید دیگه بخاطر دوزار حقوق اینقدر این قشر مستمری بگیر الاف نکنید والاه یک روزی اهشون گریبانگیرتان میشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->