معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

اختصاص یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت

  • کد خبر: ۱۷۸۹۲۷
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
اختصاص یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت
مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: عوارض پرداختی از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خراسان رضوی در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۰درصدی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا مدبرنیا با اشاره به اینکه تخصیص عوارض شهرداری‌ها در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰درصد رشد داشته است، بیان کرد: در چهارماهه نخست امسال از محل مشارکت مردم شریف استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بیش از ۱۶هزارمیلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان به‌صورت مستقیم واریز شده است، درصورتی‌که در مدت مشابه سال قبل ۸هزارمیلیارد ریال بوده که ۱۰۰درصد رشد داشته است.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص بخش زیادی از درآمد‌های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها راه را برای تامین منابع پایدار موردنیاز این حوزه فراهم کرده است، گفت: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و منطقه‌ای صرفا برای عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌شود که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمد‌های مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت اختصاص می‌یابد، گفت: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان مالیات سلامت به پوشش درمان افراد ساکن در روستا‌ها و شهر‌ها و جامعه عشایری، تکمیل و تامین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت بیمارستان‌های مناطق توسعه نیافته، ارتقای سطح بیمه بیماران صعب‌العلاج و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی خارج از روستا‌ها و شهر‌ها به وزارت بهداشت و درمان تخصیص می‌یابد که نقش موثری در طرح تحول سلامت ایفا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->