آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رقابت بانوان جودوکار در جام «کرامت»

  • کد خبر: ۱۷۹۶
  • ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
رقابت بانوان جودوکار در جام «کرامت»
مسابقات چندجانبه بانوان خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۱۵ ورزشکار در مشهد برگزار شد

115 بانوی جودوکار به‌مناسبت هفته کرامت به روی تاتامی رفتند. به همت کمیته بانوان هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، این رقابت‌ها در سالن جودوی استاد دهقان مجموعه مرحوم جعفریان برگزار شد که با استقبال ورزشکاران مشهد و شهرستان‌های استان همراه بود. در این مسابقات 115 بانوی جودوکار از باشگاه‌های جودوی شهید باهنر، آستان قدس رضوی، چمران، دهقان و ضربان مشهد و شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام، سبزوار، چناران، قوچان و نیشابور در رده‌های سنی مختلف شرکت کردند.
در رده سنی نونهالان، فاطمه مشکاتی، نرگس حضرتی، ساجده سیدآبادی، درسا ملک، دینا رستمی، بیتا شوریابی، مبینا خدابخش، ریحانه کریمی، نازنین مکلف، زهرا اجنوردی و نادیا نیکو به مقام قهرمانی اوزان مختلف رسیدند. زینب جهانگیری‌اصل، سحر سیدآبادی، نرگس رنجبری، مهدیه ترکمانی، مهسا محمدزاده و مهلا رجبی در رده سنی نوجوانان، زهرا جامعی، زهرا هروی، مبینا شرفی، مهیا اکبری، فاطمه سنگونی و فریبا عاقل در رده سنی جوانان به مدال طلای جام کرامت بانوان جودوکار استان دست یافتند.
رقابت‌های جودوی چندجانبه بانوان استان در رده سنی بزرگ‌سالان نیز پیگیری شد که در پایان آذر نورآبادی، شکوه خانقلی، نرجس سیرجانی، رقیه محمودآبادی، زینب هنرپیشه، تکتم‌سادات علی‌فر و بهناز فلاحتی مقام نخست را از آنِ خود کردند.
احمد امیرفخریان، رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با اشاره به سطح بالا و استقبال خوب جودوکاران بانوی استان از این رقابت‌ها گفت: برگزاری مسابقات جودو در مناسبت‌ها و رده‌های سنی، نقش مهمی در ایجاد انگیزه در جودوکاران خواهد داشت و حضور چهره‌های جدید از شهرستان‌های فعال و موفقیت‌های آنان در این‌گونه رقابت‌ها، نویدبخش روزهای خوبی است که در انتظار جودوی بانوان خراسان رضوی خواهد بود.
فخریان به بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های این هیئت ورزشی در بخش بانوان اشاره و اظهار کرد: هدف ما در وهله نخست جذب حداکثری تمامی علاقه‌مندان و بهره‌گیری از تمام ظرفیت نیروی انسانی باانگیزه و متخصص در هیئت است و امیدواریم با حضور و همراهی حداکثری تمامی فعالان این عرصه ازجمله مربیان، داوران و قهرمانان در برنامه‌ریزی‌های آتی هیئت، سامان‌دهی خوبی را در این بخش برای آغاز حرکتی روبه‌جلو و رسیدن به چشم‌اندازهای سرشار از موفقیت و شکوفایی برای جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی بانوان خراسان رضوی شاهد باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->