قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

جزئیاتی از ۲ سفر شوم با ۵ کشته و ۵ نجات­ یافته

  • کد خبر: ۱۸۰۰۴۴
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
جزئیاتی از ۲ سفر شوم با ۵ کشته و ۵ نجات­ یافته
صدای برخورد دهشتناک دو خودرو سواری، خواب اهالی اطراف جاده مشهد به سرخس، نرسیده به تصفیه‌خانه آب شماره ۳ مشهد را پراند.

عقربه‌های ساعت انگار می‌دانستند ۲۲:۵۰ دقیقه چه اتفاق شومی در جاده سنگ‌بست قرار است جاری شود. گویی عقربه‌ها می‌خواستند هر طور شده خود را به محدوده امن شنبه برسانند و هشتاد دقیقه مانده تا رسیدن به روز شنبه را سریع‌تر بچرخند، اما زهی خیال باطل، به محض رسیدن به ساعت شوم، صدای برخورد دهشتناک دو خودرو سواری، خواب اهالی اطراف جاده مشهد به سرخس، نرسیده به تصفیه‌خانه آب شماره ۳ مشهد را پراند.

صدای ناله‌هایی از دل خودرو‌های درهم‌پیچیده به گوش می‌رسید که دل سنگ را آب می‌کرد. افراد زیادی در محل جمع شده بودند، اما کاری از دست کسی برنمی‌آمد و همین شد که بلافاصله خبر این تصادف خونین به شماره اضطراری ۱۱۲ هلال‌احمر اعلام شد.

لحظات زیادی از وقوع سانحه نگذشته بود که صدای خودرو‌های امدادی هلال‌احمر دل اطرافیان را گرم کرد. با حضور امدادگران جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی به محل و آغاز بررسی‌های ابتدایی، مشخص شد که دو خودرو سواری آریو و کوییک به‌دلایل نامشخصی از روبه‌رو با هم برخورد کرده‌اند.

وجود چندین سرنشین درون خودروها، کار امدادگران را سخت کرده بود و تلاش بی‌وقفه آن‌ها موجب شد تا هشت سرنشین این خودرو‌ها بیرون آورده شوند. البته معاینات تکنسین‌های اورژانس پزشکی نشان داد که متأسفانه پنج نفر جان باخته و سه نفر راهی بیمارستان شده‌اند.
بررسی‌های بعدی نشان داد که از پنج سرنشین خودرو آریو دو نفر در دم کشته شده‌اند و سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودکشان نیز در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

نجات در ۱۰ کیلومتری مرز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس به‌منظور شناسایی علت حادثه آغاز شده است، به حادثه مفقودی یک خانواده در شهرستان تایباد اشاره کرد و گفت: عصر جمعه با اعلام مفقودی یک خانواده در ۱۰ کیلومتری مرز دوغارون در شهرستان تایباد، گروه هلال‌احمر با چهار امدادگر به محل اعزام شدند.

محسن ذاکریان افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد که یک خودرو پیکان‌وانت در بیابان‌های این منطقه گم شده است که بلافاصله عملیات برای یافتن این افراد که شامل یک زن و مرد بودند، آغاز شد.

وی ادامه داد: امدادگران ما در این عملیات با ردزنی خودرو متوجه شدند که خودرو در مسیر شن‌زار قرار گرفته و به‌اشتباه از مسیر اصلی خارج شده و در بیابان سرگردان شده است. خوشبختانه امدادگران توانستند به‌موقع و پیش از تاریک‌شدن هوا خود را به این افراد برسانند و حادثه‌دیدگان را به یکی از پایگاه‌های هلال‌احمر منتقل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->