راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه
سرخط خبرها

آخرین آمار تردد زائران از مرز شلمچه و چذابه (۴ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۱۰۶۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
آخرین آمار تردد زائران از مرز شلمچه و چذابه (۴ شهریور ۱۴۰۲)
آخرین آمار تردد زائران از مرز شلمچه و چذابه به تفکیک اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آمار تردد زائران کربلا در روز‌های منتهی به اربعین در مرز‌های شلمچه و چذابه رو به افزایش است.

بر اساس آخرین آمارها، از ۲۷ مرداد ماه تا سوم شهریور ماه برابر با اول تا هشتم ماه صفر در پایانه مرزی چذابه مجموعا ۷۱ هزار و ۶۳۴ نفر تردد کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۵ نفر مربوط به ورود زائران ایرانی و ۵۳ هزار و ۱۷ نفر مربوط به خروج زائران ایرانی است.

همچنین از آمار اعلام شده دو هزار و ۲۵۹ نفر مربوط به ورود اتباع خارجی و پنج و هزار و ۸۸۳ نفر مربوط به خروج اتباع غیر ایرانی است.

در همین بازه زمانی نیز ۲۶۱ هزار و ۸۶۰ تردد در مرز شلمچه ثبت شده است.

از این آمار ۳۹ هزار و ۹۱۴ نفر و ۱۹۵ هزار و ۷۵۴ نفر به ترتیب مربوط به ورود و خروج زائران ایرانی است.

همچنین ۱۶ هزار و ۶۹۳ نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج و ۹ هزار و ۴۹۹ نفر از طریق این مرز وارد کشور شدند.

از ۲۷ مرداد تا روز گذشته در مجموع از دو مرز شلمچه و چذابه ۳۳۳ هزار و ۴۹۴ نفر تردد داشتند که از این تعداد ۵۰ هزار و ۳۸۹ نفر مربوط به ورود و ۲۴۸ هزار و ۷۷۱ نفر مربوط به خروج زائران ایرانی است.

همچنین ورود و خروج زائران غیر ایرانی از دو مرز شلمچه و چذابه به ترتیب ۱۱ هزار و ۷۵۸ و ۲۲ هزار و ۵۷۶ نفر ثبت شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->