بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علی شریفی زارچی کیست و دلیل اخراج او از دانشگاه شریف چیست؟

  • کد خبر: ۱۸۱۲۳۷
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
  • ۳
علی شریفی زارچی کیست و دلیل اخراج او از دانشگاه شریف چیست؟
علی شریفی زارچی، استاد دانشگاه صنعتی شریف، از اخراج خود از این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - علی شریفی زارچی در صفحه‌ توییتر خود نوشته است: امروز نامه‌ اخراج من از ‎دانشگاه شریف دریافت شد.

وی در توییت دیگری درباره اخراج خود از دانشگاه نوشت:

استناد مدیریت دانشگاه آن است که به رغم مکاتبه در خرداد و آذر۱۴۰۰ و شهریور ۱۴۰۱، هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد خود انجام نداده‌ام. 

او با انتشار تاریخ ثبت درخواست‌های ترفیع و تبدیل وضعیت خود نوشت بینید چطور حقیقت فدای سیاست می‌شود.

علی شریفی زارچی کیست؟

علی شریفی زارچی دانش‌آموخته‌ کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف و دکتری بیوانفورماتیک از دانشگاه تهران است. او دوره‌های پژوهشی و پسادکتری را در آلمان و آمریکا پشت سر گذاشته‌است.

شریفی زارچی از سال ۱۳۹۵ به عنوان عضو هیئت علمی دانشکده‌ مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف مشغول به کار شد.

او در یک سال اخیر با انتشار دیدگاه‌های خود در صفحه‌ توییترش بیشتر از قبل شناخته شده است.

برخی معتقدند که علت اخراج این استاد دانشگاه شریف انتقادات او از نحوه‌ برخورد با دانشجویان در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بوده است.

توضیح دانشگاه شریف درباره خبر اخراج شریفی زارچی از دانشگاه 

در همین حال سعید بهزادی‌پور، دبیر هیئت اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف در توضیح جزئیات این خبر گفت: اساتیدی که به‌صورت پیمانی همکاری‌شان با دانشگاه شروع می‌شود تا مدت ۵ سال فرصت دارند که برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی آزمایشی اقدام کنند و پس از این مهلت، عضو هیئت علمی باید درخواست تمدید عضویت پیمانی بدهد که تحت شرایطی قابل پذیرش خواهد بود.

مهلت پنج ساله قرارداد پیمانی دکتر شریفی‌زارچی به‌عنوان استادیار پیمانی دانشگاه، بهمن‌۱۴۰۰ به پایان رسید که از ۹ ماه پیش از آن، دانشگاه در فواصل مختلف، سه مرتبه با ارسال نامه‌هایی از وی دعوت کرد که درخواست تمدید عضویت پیمانی خود را به همراه مستندات فعالیت‌های علمی ارائه کند که متأسفانه علی‌رغم این درخواست‌ها و پیگیری‌های شفاهی مکرر، اقدامی از سوی وی صورت نگرفت.

در نهایت هیئت اجرایی جذب دانشگاه متشکل از سعید سهراب‌پور، محمدرضا عارف، اعظم ایرجی‌زاد، حمیدرضا ربیعی، آریا الستی، محمود سعادت، محمدجعفر عبدخدایی، محمود بهمن‌آبادی، ابراهیم سوزنچی و بنده به‌عنوان اعضای حقیقی و آقایان جلیلی و حجت‌الاسلام طباطبایی به‌عنوان اعضای حقوقی هفته گذشته رأی به پایان همکاری ایشان دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
1
استاد ، وقتی خودت برای ادامه همکاری با دانشگاه اقدام نکردی چرا این خطا را به گردن نظام می اندازی ؟
کدام حقیقت فدای سیاست شده ؟ حقیقت این است که سال گذشته که از مهسا کومله دفاع کردی دنبت را می گرفتند و از دانشگاه می انداختند بیرون ، وقاحت هم حدی دارد
....
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
1
2
من نمیدونم چقدر به امثال شماها میدن که از هر دروغی با جهالت محض دفاع میکنید، خودتون رو به کری و کوری نزنید آقا یا خانم ناشناس
با حمایت و حماقت امثال شما مملکت به این کثافت رسیده
باران 255
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->