اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

شانس پیروزی ایران مقابل ساحل عاج در جام جهانی بسکتبال چقدر است؟

  • کد خبر: ۱۸۱۲۷۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
شانس پیروزی ایران مقابل ساحل عاج در جام جهانی بسکتبال چقدر است؟
کارشناس بسکتبال ایران گفت: با توجه به عملکردی که مقابل برزیل داشتیم شانس ایران برای پیروزی مقابل ساحل عاج را بسیار کم می‌بینم، اما تیم‌ها در بسکتبال می‌توانند یک روز کاملا بد داشته باشند و در یک بازی دیگر عملکرد کاملا متفاوتی ارائه دهند.

صادق جانداری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص علت شکست سنگنین ایران مقابل تیم ملی بسکتبال برزیل در جام جهانی عنوان کرد: تیمی که عازم جام جهانی کردیم بسیار جوان و بی‌تجربه است. درست است که چند بازیکن باتجربه داریم، اما تیم کاملا بی‌تجربه است. بازی نخست ما نیز مقابل برزیل بوده که تیم بسیار قدرتمندی است. اینکه پیش از این دیدار فکر می‌کردیم می‌توانیم برزیل را شکست دهیم کاملا دور از واقعیت بوده است. با شرایطی که زیرساخت‌های بسکتبال ایران دارد نمی‌توانستیم برزیل را شکست دهیم.

وی افزود: در شروع بازی نمایش ضعیفی داشتیم. از بازیکنان بی‌تجربه‌ای استفاده کردیم که میدان‌های بین‌المللی کمی دیده بودند و یا در میدان‌هایی حضور پیدا کرده بودند که دوستانه بوده و بازی‌های حساسی نبوده است. اینجا جام جهانی است و تیم‌ها با تمام قدرت خود ظاهر می‌شوند، امکان رحم و مروت از سوی تیم‌ها وجود ندارد. شروع بازی با ۵ بازیکن بی‌تجربه مزید بر علت شد تا بازی را بد شروع کنیم و نتوانیم در ادامه به بازی بازگردیم.

لیست هاکان دمیر، چکیده بازیکنان خوب بسکتبال ایران است

کارشناس بسکتبال ایران در خصوص لیست دمیر برای جام جهانی بیان کرد: هر مربی این اختیار را دارد که هر بازیکنی را که می‌خواهد برای تیمش انتخاب کند. دمیر لیست بدی هم برای جام جهانی نبسته است. تقریبا چکیده بازیکنان خوب بسکتبال کشور در این لیست قرار دارند، البته آرمان زنگنه می‌توانست جزو لیست تیم ملی برای جام جهانی باشد. درست است که زنگنه شرایط خوبی نداشت، اما سال گذشته جزو بازیکنان باتجربه تیم ملی بوده است.

جانداری گفت: بازیکنانی که برای ۱۲ نفر انتخاب شدند بازیکنان جوان‌تری بودند. همچنین می‌توانستیم از محمد جمشیدی نیز استفاده کنیم. جمشیدی سن بالایی دارد و می‌توانستیم از او برای حمله بهره ببریم. البته این موضوعات کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان بابت این موضوع گلایه‌ای به دمیر داشت.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از تقابل ایران با ساحل عاج در هفته دوم جام جهانی خاطرنشان کرد: ساحل عاج از سایر تیم‌های آفریقایی کیفیت و تکنیک پایین‌تری دارد، اما بازیکنان بلندقامتی در تمام پست‌ها در اختیار دارند. این موضوع کمی ما را در ریباند دچار مشکل خواهد کرد. ساحل عاج تیم سرعتی است و بازیکنانش شوت‌های خوبی می‌زنند.

در چه صورت مقابل ساحل عاج شانس پیروزی داریم؟

کارشناس بسکتبال ایران ادامه داد: همه چیز به این بستگی دارد که چگونه بازی را شروع کنیم. اگر بازی را محکم‌تر نسبت به دیدار با برزیل آغاز کنیم قطعا شانس پیروزی خواهیم داشت. آغاز بازی‌ها در جام جهانی بسیار اهمیت دارد که یک تیم با چه ریتمی بازی را آغاز کند. اگر شروع خوبی داشته باشیم، می‌توانیم امیدوار به پیروزی مقابل ساحل عاج باشیم، هرچند این اتفاق نیاز به یک همدلی خوبی در تیم ملی دارد تا بتوانیم نخستین پیروزی خود در جام جهانی کسب کنیم.

جانداری اظهار کرد: اگر واقع‌بنیانه بخواهم بگویم، با توجه به عملکردی که مقابل برزیل داشتیم شانس ایران برای پیروزی مقابل ساحل عاج را بسیار کم می‌بینم، اما تیم‌ها در بسکتبال می‌توانند یک روز کاملا بد داشته باشند و در یک بازی دیگر عملکرد کاملا متفاوتی ارائه دهند.

تیم ملی بسکتبال شرایط روحی و روانی خوبی ندارد

وی ادامه داد: شرایط مسابقات نوسانات دارد. شرایط روحی و روانی بازیکنان نیز بسیار تاثیرگذار است. به لحاظ اینکه بازیکنان جوان ما میدان‌های بین‌المللی پایینی را تجربه کرده‌اند، شرایط روحی و روانی بدی در تیم داریم. آنچه که از بازیکنان تیم ملی به گوشم رسیده، بازیکنان نیز پس از شکست مقابل برزیل شرایط روحی و روانی خوبی ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->