نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

پرچم پارکور ایران باید از خراسان افراشته شود

  • کد خبر: ۱۸۱۶۶
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
پرچم پارکور ایران باید از خراسان افراشته شود
رییس انجمن پارکور خراسان رضوی گفت: دفتر فدراسیون جهانی پارکور در غرب آسیا در ایران افتتاح می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد ذوقی در مراسم معارفه خود به عنوان رییس انجمن پارکور خراسان رضوی که با حضور مسؤولین هیئات انجمن‌های ورزشی و ژیمناستیک در دفتر این انجمن برگزار شد، اظهار کرد: در مدت سرپرستی‌ام تلاش کردم تا با همه فعالان پارکور رابطه برقرار کنم. دوستان در کنار محبت، گلایه‌هایی هم داشتند. در این مدت سعی کردم همکاری همه را جلب کنم.

وی ادامه داد: پیش از این در حوزه مدیریت٬ رسانه و بازاریابی کار کرده‌ام. از همه می‌خواهم به من کمک کنند تا پرچم پارکور از خراسان بلند شود.

ذوقی با بیان این که خبر خوبی برای پارکور دارد افزود: مرادی٬ رییس انجمن پارکور ایران اعلام کرد که دفتر فدراسیون جهانی پارکور در غرب آسیا٬ در ایران افتتاح خواهد شد.

پارکور مخاطبان جوان زیادی دارد

هانیه امانی، نایب‌رییس هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در درجه نخست از این خوشحالم که یک جوان که سابقه سیاسی، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای دارد به ریاست انجمن پارکور انتخاب شده است.

امانی تاکید کرد: این ورزش مخاطبان جوان زیادی دارد که عمدتا مظلوم واقع می‌شوند و حتی محل مناسبی برای تمرین ندارند.

وی ادامه داد: در مدتی که پارکور از انجمن‌های ورزشی رفته بود، مدارک مربیگری افراد زیادی صادر نشده و از آقای ذوقی می‌خواهم این مسأله را پیگیری کند. هم اکنون در تیم ملی، هم بازیکن و هم مربی داریم.

امانی تصریح کرد: از بازگشت پارکور به هیأت انجمن‌های ورزشی خوشحالیم و تلاش میکنیم بازوی توانمند این انجمن باشیم.

سه رشته دیگر نیز به فدراسیون انجمن‌های ورزشی برمی‌گردند

قهرمانی، رییس هیأت انجمن‌های ورزشی نیز اظهار کرد: بسیار خوشحالم که پارکور دوباره در کنار ماست و به هیأت انجمن‌های ورزشی بازگشته است. مطمئن بودیم که پارکور بازخواهد گشت. همان‌طور که اطمینان داریم سه رشته دیگر نیز به زودی بازمی‌گردند. البته در این میان خود این رشته‌ها لطمه خوردند.

محسن قهرمانی ادامه داد: پارکور، رشته‌ای جوان‌پسند و پر از شور و هیجان است. ذوقی بسیار پرتلاش و علاقه‌مند است و با حمایت مسؤولان موفق خواهد بود. مرادی، رییس انجمن پارکور کشور نیز از این انتخاب بسیار خوشحال است.

وی افزود: پارکور استان بیش از یک سال است که ملی‌پوش دارد و این نشان می‌دهد چه ظرفیتی برای پیشرفت وجود دارد.

قهرمانی تاکید کرد: باید از ملائکه٬ رییس سابق انجمن نیز بابت تلاشش قدردانی کنم.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->