اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

آیا سریال گاندو ۳ در دست ساخت است؟

  • کد خبر: ۱۸۱۶۶۰
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
  • ۱۴
آیا سریال گاندو ۳ در دست ساخت است؟
پس از پخش قسمت آخر سریال گاندو که این روز‌ها تکرار آن از شبکه‌ «آی فیلم» پخش می‌شود، مخاطبان می‌خواهند بدانند فصل سوم این سریال هم ساخته می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز - جواد افشار، کارگردان سریال گاندو، پس از پایان فصل دوم این سریال گفته بود: «محمد گاندو زنده است و با گاندو ۳ به جمع خانواده‌ها برمی‌گردد.»

رئیس مرکز سیما فیلم هم اردیبهشت امسال از ساخت «گاندو ۳» خبر داده بود: «گاندو ۳ یکی از ۲۰ سریالی است که نگارش فصل سوم آن به پایان رسیده است و در تابستان ان شاءالله تولید فصل سوم گاندو استارت می‌خورد.»

وی درباره اینکه در فصل جدید سریال «گاندو» چقدر از عوامل قبلی مانند وحید رهبانی در مقام بازیگر اصلی و یا مجتبی امینی و جواد افشار در مقام تهیه‌کننده و کارگردان بهره گرفته خواهد شد توضیح داده است: «فصل سوم گاندو در تعامل با همان مؤسسه شهید آوینی ساخته می‌شود و تصمیم‌گیری درباره ترکیب عوامل طبیعتاً با خود مؤسسه است، اما بنا بر این است که کل تیم و همه عوامل سریال در حوزه‌های مختلف حفظ شوند. سیاست تلویزیون و مؤسسه شهید آوینی بر این است که عوامل این سریال که در دو فصل قبل بوده‌اند برای فصل سوم هم حفظ شوند مگر اینکه خودشان نخواهند و اتفاقات دیگری رخ دهد.»

اما تیرماه امسال جواد افشار، کارگردان سریال «گاندو»، در اظهارنظر متنقاضی، درباره ادامه این سریال گفته بود: «در سال‌های گذشته دو فصل از سریال گاندو ساخته شد که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شده و در خصوص ساخت فصل سوم این سریال اطلاعی ندارم. سریال جدیدی را در دست ساخت دارم که فیلمنامه آن در مرحله نگارش است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
15
سلام واقعا زبان عاجزم از بیان زیبایی و ظرافت سریال گاندو من دلم میخاد تا فصل ۱۰ این سریال رو ببینم فقط تو رو خدا زیادی منتظرمون نذارید اگه نیاز به حمایت مالی مردمی بود حتما بگید ما حاضریم برا دیدن سریال خوب حمایت مالی بکنیم خسته شدیم از بس سریال ها و برنامه های مزخرف بعضی از این سلبریتی ها رو نگاه کردیم وقتش نیس صدا و سیما حجامت بشه!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
10
جمله ای بس شگفت:«تصمیم گیری درباره ترکیب عوامل با موسسه است».
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
16
سلام و خدا قوت به تمام عوامل این سریال واقعا عااالی هرچی تعریف کنم کمه زبانم از تعریف عاجز هست واقعا بهترین سریالی که تاحالا دیدم همین گاندو بوده ان شاءالله واسه فصل سوم خواهشمندم ما که بیننده و طرفدار پروپاقرص این سریالیم رو زیاد منتظر نزارین ممنونم ازتون و بازم خدا قوت میگم بهتون.
مامان حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
7
باسلام و خدا قوت خدمت تمام عوامل سریال گاندو. به عنوان بهترین سریالی که تاکنون دیده ام.
ما چشم انتظار گاندو3 هستیم.
Raha
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
5
باسلام ممنون ازتون که سریال گاندو رو پخش کردید ازتون تشکر میکنم گاندو بهترین سریال که من دیدم تشکر از لطف تون ♥
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
7
با سلام و خسته نباشید خدمت همه عوامل و دست اندرکاران مجموعه.
خدا قوت. سریال گاندو بسیار زیبا و آموزنده و دلنشین است . امیدوارم گاندو ۳ و ۴ هم ساخته شود . همچنین خسته نباشید میگم به همه عوامل امنیتی کشورم که برای برقراری امنیت ما در کشورمان همواره زحمت می کشند . خدا یاورتان باشه انشاءالله. بعد از دیدن این مجموعه هميشه دعاگوی هموطنان عزیزم و سربازان گمنام هستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
5
ما منتظر گاندو ۳هستیم
همتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
4
گاندو بهترین سریالی بود که من دیدم
امیدوارم فصل ۳ داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
0
2
سریال گاندو بهترین سریال جهان امید وارم فصل ۳ به بعد هم داشته
باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
0
2
ایران یعنی خواب راحت کشورم رادوست دارم فدای امنیت منتظر گاندو ۳و۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
0
2
منتظر فصل سوم گاندو هستیم
Z
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
2
واقعاااا عالی
امانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
0
0
سلام امیدوارم که فصل جدید سریال گاندو رو هم دید شود ❤️❤️
مهم نیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
0
0
سلام واقعا سریال زیبایی بود لطفا فصل های بعدی رو هم بسازید هرچی زودتر ...... منتظریمممم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->