یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: تغییر و تحول سخت، اما برای رشد و پیشرفت نیاز است

  • کد خبر: ۱۸۲۶۰۶
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
  • ۲
شهردار مشهد مقدس: تغییر و تحول سخت، اما برای رشد و پیشرفت نیاز است
شهردار مشهد مقدس گفت: تغییر و تحول سخت است، اما برای مدیریت شهری لازم تا بتوانیم با انگیزه بیشتر به سراغ مشکلات و توسعه گام برداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه تعدادی از مدیران شهری اظهار کرد: در انتصابات اختیارات کامل با معاونین بوده و انتخاب آن‌ها برای تصدی سازمان‌ها نهایتا پس از گفتگو با آن‌ها و سنجش توانایی آن‌ها برای تصدی کرسی‌های مربوطه انجام می‌شود.

وی با اشاره به موضوع تاخیر در انتصابات بیان داشت: تاخیر در انتصابات به مدیریت شهری ارتباط چندانی ندارد بلکه موضوع استعلامات از دستگاه‌های نظارتی به دلیل حساسیت‌های موجود مدت زمان زیادی را به خود اختصاص میدهد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: معاونین مدیران خود را انتخاب و به ما اعلام می‌کنند تا ظرفیت‌های آن‌ها در جلساتی سنجیده شود و نهایتا تصمیم گیری در این خصوص صورت بگیرد.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه تغییرات لازمه پیشرفت و تحول است تصریح کرد: تغییر و تحول سخت است، اما برای مدیریت شهری لازم تا بتوانیم با انگیزه بیشتر به سراغ مشکلات و توسعه گام برداریم.

شهردار مشهد با تقدیر از زحمات مهندس بدیع مدیرعامل سابق سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: مهندس بدیع نیروی علمی و متخصص بود که با اخلاق مداری و تعهد خود توانست به بخش اعظمی از انتظارات ما جامه عمل بپوشاند.

قلندر شریف با تاکید براینکه سازمان فاوا تخصصی و بسیار پیچیده است گفت: سازمان فاوا سازمان حاکمیتی است و معدن اطلاعات و اسرار مردم است بنابراین فعالیت در این سازمان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار مشهد تصریح کرد: تا پایان سال باید به شکلی پیش برویم که ۵۰ درصد فرایند‌های اضافه در مجموعه شهرداری کاسته شود.

گردشگری زیارت اولویت اصلی است

شهردار مشهد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه مهندس گواهی در دوران خدمت خود در این مجموعه توانست با استفاده از خلاقیت خود ثمرات بسیاری را ایجاد کند گفت: مهندس گواهی از مدیران توانمند و ارزشی ما بودند که قطعا از تجاربش‌تر مدیریت شهری استفاده خواهیم کرد.

شهردار مشهد با اشاره به مهندس رمضانی مدیرجدید شرکت گردشگری شهرداری مشهد عنوان کرد: آقای رمضانی از نیرو‌های قدیمی شهرداری است که خدمات ارزنده‌ای در ارتفاعات جنوب انجام داده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مدیریت جدید شرکت گردشگری عملیاتی کردن تغییراتی است که در اساسنامه ایجاد شده است.

شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: اصل تمرکز گردشگری ما روی مبحث زیارت است، اما تنوع طلبی در کنار این نیز مورد نیاز شهر است.

سازمان میادین و استفاده صحیح از ظرفیت‌های شهر

قلندر شریف در ادامه این جلسه به بررسی عملکرد مشیری در سازمان میادین شهرداری پرداخت و عنوان کرد: مشیری از نیرو‌های خلاق، کارآمد و عملیاتی مدیریت بودند که از با استفاده از ظرفیت‌های موجود توانست فعالیت‌های شایسته‌ای در مجموعه خود انجام دهد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد فروشگاه‌های شهرما در سطح شهر گفت: فروشگاه‌های شهرما که برخی از آن‌ها در حال خاک خوردن بود با برنامه ریزی این مدیر توانمند به جایگاه اصلی خود بازگشت و امروز شاهد استقبال شهروندان از این فروشگاه‌ها در سطح شهر هستیم.

وی در ادامه به بررسی ظرفیت‌های کلیدری مدیرعامل جدید سازمان میادین پرداخت و گفت: کلیدری جزو مدیران توانمند و اجرایی شهرداری محسوب می‌شوند که با حضورش در سازمان میادین شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش خواهیم بود.

در بحث بازآفرینی در برابر مردم نایستید

شهردار مشهد در ادامه به تغییرات در سازمان بازآفرینی پرداخت و اظهار کرد: عبدالله زاده ایده‌های خوبی در زمینه بافت‌های فرسوده در اختیار دارد که می‌تواند به افزایش سرعت برنامه‌های ما کمک شایانی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در سازمان بازآفرینی کار سخت عملیاتی در پیش روی مدیران قرار دارد گفت: یکی از نکات مهم بافت‌های فرسوده به این وضع دچار شده، این است ما تا حدود زیادی در برابر مردم ایستاده ایم.

قلندر شریف تصریح کرد: باید مردم را توانمند کنیم و از اینکه با یک بسته تشویقی مردم ثروت‌مند شوند نباید ترسید.

هیات مذهبی و تشکل‌ها در اولویت‌های مدیریت شهری

شهردار مشهد در خصوص انتصاب محمدرضا صفایی به عنوان مشاور در امور هئیات مذهبی و تشکل‌های مردمی عنوان کرد: آن چیزی که مراسمات را در شهر مشهد پرشور میکند استفاده از تشکل‌ها و هئیات مذهبی است؛ اموراتی که با حضور صفایی قطعا با توسعه و گسترش مواجه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
Czechia
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
لطفا جلوی این ساخت وسازهای ها روبگیرید بدون مجوز میان یک خونه ۷۵ متری رو ۵ الی۶ طبقه بدون پارکینگ می‌سازند کسی نیست جلو اینها رو بگیره اون هم دریک کوچه ۱۰ متری !!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
0
0
سلام اقای شهردار فکری برای کارگران و رفتگران قرار دادی شهرداری کنین من یه رفتگرم برای نون شب زن بچههام منوندم پیمانکاران دارن حق مارا میخورن تورا به همون خدای که میپرسین فکری برای ما کارگران بکنین دارن این پیمانکاران خون مارا میخورن
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->