سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزارت علوم: با ۹ عضو هیات علمی قطع همکاری شده و ۷ استاد انفصال از خدمت شده‌اند

  • کد خبر: ۱۸۲۷۴۹
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
وزارت علوم: با ۹ عضو هیات علمی قطع همکاری شده و ۷ استاد انفصال از خدمت شده‌اند
وزارت علوم در واکنش به ادعای اخراج ۵۸ استاد دانشگاه که اخیرا از سوی رسانه‌ها و برخی از اعضای هیات علمی مطرح شده، آماری از اساتیدی که با آنها قطع همکاری شده به همراه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز بر اساس توضیحات وزارت علوم،۷ نفر از ۵۸ عضو هیات علمی دانشگاه‌ها به دلیل رکود علمی یا عدم تبدیل وضعیت و یا از دست دادن صلاحیت علمی و عمومی در وضعیت قطع همکاری با دانشگاه‌ها قرار گرفتند که دو نفر از آن‌ها به دلیل پاسخ منفی استعلام از نهاد‌ها و مراجع امنیتی در وضعیت قطع همکاری قرار گرفتند.

یک نفر از اعضای هیات علمی که بدون اطلاع دانشگاه از کشور خارج شده است نیز در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد. همچنین ۳ عضو هیات علمی نیز در سن قانونی بازنشست شده‌اند.

بر اساس گزارش وزارت علوم، ۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها صرفا از پست مدیریتی خود استعفا داده‌اند و یا جابجا شده‌اند.

بر این اساس، ۳ عضو هیات علمی دانشگاه نیز که دارای پرونده قضایی بیرون از دانشگاه هستند، در وضعیت تعلیق موقت قرار دارند.

همچنین ۷ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها دارای حکم از هیات رسیدگی تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی هستند و به صورت موقت تعلیق شده‌اند و ۳ عضو هیات علمی نیز در هیات رسیدگی تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی پرونده دارند، ولی هنوز حکمی برایشان صادر نشده است.

همچنین ۷ نفر از اعضای هیات علمی بدون رابطه استخدامی و به صورت حق التدریس در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند که با اتمام دوره قرارداد دیگر در آن دانشگاه تدریس نمی‌کنند و در نهایت ۳ نفر از ۵۸ عضو هیات علمی تعلیق شده، به دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعلق دارند و ۱۷ نفر نیز در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت بوده‌اند.

وزارت علوم: با ۹ عضو هیات علمی قطع همکاری شده و ۷ استاد انفصال از خدمت شده‌اند

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->