سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ستاره استقلال در آستانه خداحافظی از دنیای فوتبال

  • کد خبر: ۱۸۳۴۱۸
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
ستاره استقلال در آستانه خداحافظی از دنیای فوتبال
امید ابراهیمی قصد دارد بعد از جام ملت‌های آسیا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید ابراهیمی برای هواداران استقلال نامی فراموش نشدنی است. بازیکنی که در این باشگاه رشد کرد، به تیم ملی رسید و در جام جهانی نیز به میدان رفت.

ابراهیمی درحالی که همچنان دوست دارد در تیم ملی بازی کند وجام ملت‌های پیش رو آخرین فرصت برایش باشد، اما اعلام کرده اگر از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی فرا خوانده نشود، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ابراهیمی در این راستا صحبت‌های کوتاهی دارد: «اگر در جام ملت‌ها باشم، آخرین دوره حضورم در تیم ملی خواهد بود و اگر نباشم هم تصمیم کادرفنی بوده و سعی می‌کنم از تیم ملی کنار بروم و جوان‌ها به تیم ملی کمک کنند.»

ابراهیمی، اما درحالی انتظار دارد به فهرست تیم ملی دعوت شود که امیرقلعه‌نویی در آخرین لیستی که اعلام کرد اثری از نام امید ابراهیمی نبود. حتی بعد از مصدومیت‌هایی که برای برخی بازیکنان به وجود آمد، ابراهیمی شانسی برای جضور در تیم ملی نیافت.

به این ترتیب بعید است که امید اقبالی برای حضور درجام ملت‌های آسیا داشته باشد وبه احتمال زیاد این بازیکن ناچار است بدون اینکه بازی ملی جدیدی با پیراهن تیم ملی ایران انجام دهد، از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->