نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید
سرخط خبرها

آدرس بقاع متبرکه مشهد + مسیریابی آنلاین

  • کد خبر: ۱۸۳۶۵۷
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
آدرس بقاع متبرکه مشهد + مسیریابی آنلاین
در مشهد و اطراف آن ۱۷ بقعه متبرکه وجود دارد. قدیمی‌ترین این اماکن متبرکه، مزاری است که مشهدی‌ها آن را با نام «گنبد خشتی» می‌شناسند. در این مطلب آدرس و روش مسیریابی این اماکن آمده است.

شهرآرانیوز - برای دیدن مکان بقاع متبرکه مشهد روی تصویر زیر کلیک کنید. در نقشه‌ای که باز می‌شود مکان‌های منتخب نشان داده شده‌اند. برای رفتن به مکان موردنظر بعد از انتخاب آن مکان، روی دکمه مسیریابی بزنید.

آدرس بقاع متبرکه مشهد + مسیریابی

مسیریابی با نقشه رایگان شهرداری مشهد انجام می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به‌طور دقیق از موقعیت مکان‌های مختلف روی نقشه مطلع شوید و از راهنما و مسیریاب آن استفاده کنید. «نقشه‌ همراه مشهد» بدون نیاز به اینترنت، به ماهواره‌های مخصوص مسیریابی متصل است و با بهره‌مندی از صدای هوشمند صوتی، شما را تا رسیدن به مقصد موردنظرتان راهنمایی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->