رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مهمترین ماموریت ما حفظ ایمنی زائران در دهه آخر صفر است

  • کد خبر: ۱۸۳۸۴۸
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
استاندار خراسان رضوی: مهمترین ماموریت ما حفظ ایمنی زائران در دهه آخر صفر است
استاندار خراسان رضوی با اشاره به حرکت زائران پیاده و سفر مردم به مشهد بر حفظ ایمنی زائران در دهه آخر صفر تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در شورای همتا و راهبری جاده‌های استان خراسان رضوی به وضعیت جاده‌ها و سفر زائران به مشهد در دهه پایانی صفر اشاره کرد و گفت: در این ایام باید بر روانسازی عبور و مرور مردم و زائران توجه ویژه صورت بگیرد و همچنین کاهش گرفتاری زائران در این ایام نیز اهمیت دارد.

وی گفت: امنیت جاده‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر خدایی نکرده خانواده‌ای در سفر به مشهد دچار حادثه رانندگی شوند خاطره بدی از سفر به مشهد خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی مهمترین ماموریت مسئولان استان را حفظ ایمنی زائران در داخل و خارج مشهد عنوان کرد و گفت: همه امکانات استان از جمله ایستگاه‌های راهداری و ... باید در خدمت زائران و مدیریت جاده‌ای باشد.

نظری ادامه داد: مدیریت زائران پیاده از همه لحاظ باید در اولویت قرار بگیردتا به بهترین شکل به مشهد و زیارت مشرف شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به همزمانی ایام دهه آخر صفر و پایان تعطیلات تابستان اشاره کرد و افزود: همه اقدامات و خدمات دستگاه‌ها باید تا دهه آخر شهریور ادامه داشته باشد. همچنین حمل و نقل درون‌شهری نیز باید با همه ملاحضات صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه دهیاران و فرمانداران شهرستان‌های استان نیز باید در طول مسیر زائران حضور و خدمت رسانی داشته باشند.

وی گفت: موضوع بازگشت زائران نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. تصمیم‌ها باید به صورت طبیعی گرفته شود و اگر در این حوزه دچار بحران شدیم باید همه ظرفیت‌های استان و مشهد پای کار بیایند.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی نیز به موضوع پارکینگ‌ها اشاره کرد و گفت: در زمینه پارکینگ‌ها گفتگو‌هایی صورت گرفته و پارکینگ‌ها خارج از حرم رضوی طراحی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->