نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کابوس منچستریونایتد در تئاتر رؤیا‌ها

  • کد خبر: ۱۸۴۷۶۸
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کابوس منچستریونایتد در تئاتر رؤیا‌ها
منچستر با تنهاخ دوباره به روز‌های بدش برگشته است.

پس از عملکرد نسبتا خوب اریک تنهاخ در فصل اول حضورش روی نیمکت منچستریونایتد، هواداران انتظار داشتند که تیمشان در این فصل دوباره در نقش یکی از مدعیان لیگ‌برتر انگلیس ظاهر شود، اما تا اینجای کار به‌نظر می‌رسد که آن‌ها دوباره به روز‌های بدشان بازگشته‌اند. دوران تنهاخ در منچستریونایتد سیزده ماه پیش با شکست خانگی مقابل برایتون آغاز شد و حالا ابتدای این هفته، بازهم در خانه مغلوب همین تیم شدند. شاگردان تنهاخ در دفاع ضعیف‌تر از ابتدای فصل گذشته به‌نظر می‌رسند و در حمله هم خلاقیت و توانمندی کافی را ندارند.

مارکوس راشفورد تنها بازیکنی بود که در شکست خانگی برابر برایتون به‌نظر می‌رسید توان ضربه‌زدن به دروازه حریف را دارد و دیگر بازیکنان نشانی از آن قدرت و کلاسی که در فصل گذشته داشتند، در خود ندارند. طرف‌داران امیدوار بودند که این فصل تیمشان یکی از مدعیان قهرمانی باشد، اما تا اینجا به‌نظر می‌رسد که کابوس روز‌های تاریک آن‌ها دوباره به ورزشگاه خانگی‌شان که به تئاتر رؤیا‌ها معروف است، برگشته است.

بدترین شروع تاریخ منچستر

یونایتد شروعی خوب مقابل برایتون داشت، اما حریف به کمک دفاع ضعیف شاگردان تنهاخ با اولین فرصتش به گل رسید. ۵ مسابقه و ۱۰ گل خورده برای منچستریونایتد، یعنی میانگین ۲ گل خورده در هر بازی به‌هیچ‌وجه نشانه خوبی نیست.

گزینه‌های تقویت خط دفاعی شیاطین سرخ یکی پس از دیگری به اردوی رقبا پیوستند، یونایتد به‌بهانه ماندنی‌شدن مگوایر دست به خریدی در این پست نزد و اکنون شاهد جاماندن هرچه راحت‌تر مدافعان این تیم روی فرار‌های ستاره‌های رقبا هستیم. هر حمله و هر نفوذ به‌سمت دروازه منچستریونایتد به‌منزله به‌وجودآمدن یک موقعیت گل‌زنی است و این موضوع درحال کشاندن پای پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ‌برتر انگلیس به تلاش برای باقی‌ماندن در میانه‌های جدول است. سه باخت از پنج مسابقه ابتدایی بدترین آماری است که یونایتد در تاریخ حضورش در لیگ‌برتر کسب کرده است.

چالش سخت هویلند

شیاطین سرخ فصل پیش از نبود یک مهاجم مرکزی باکیفیت رنج می‌بردند و عملا بیشتر بار هجومی آن‌ها بر دوش راشفورد بود. برای رفع این ضعف، راسموس هویلند در تابستان با هزینه‌ای ۸۹ میلیون دلاری از آتالانتا به اولدترافورد آمد، اما قرارگرفتن در نقش مهاجم اصلی منچستریونایتد برای یک جوان بیست‌ساله که فقط یک فصل حضور در پنج لیگ‌برتر اروپا را در کارنامه دارد، بار سنگینی خواهد بود. او که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده است، شروع خوبی در بازی برابر برایتون داشت و ارتباط خوبی با راشفورد و دیگر عوامل هجومی تیمش برقرار کرد، اما بازی هویلند هنوز درحال پیشرفت است و به زمان نیاز دارد تا به‌درستی با هم‌تیمی‌های جدیدش هماهنگ و با لیگ سازگار شود. او همچنین به زمان نیاز دارد تا به‌طور کامل آمادگی‌اش را پس از آسیب‌دیدگی کمر به‌دست بیاورد.

کاسمیرو در سراشیبی

جیدون سانچو و آنتونی، دو بازیکنی هستند که به‌دلایل غیرفوتبالی فعلا از دسترس سرمربی هلندی شیاطین سرخ دور هستند و تا در کنار مصدومان این تیم، دست تنهاخ برای ایجاد تغییر در تیمش کمی بسته باشد. علاوه بر این‌ها، یکی از ستاره‌های درخشان فصل پیش منچستری‌ها در میانه میدان، یعنی کاسمیرو، دیگر فروغ سابق را ندارد. این هافبک برزیلی که فصل پیش از رئال‌مادرید به منچستر آمد و توانست با کیفیت خوبش مشکلات این تیم را در میان میدان تا حد زیادی برطرف کند، در این فصل خسته و بی‌رمق نشان داده و عملکردش انتقاد‌های زیادی را برانگیخته است. البته باتوجه‌به اینکه او سی‌ویک‌ساله است، این موضوع نباید چندان غافل‌گیرکننده باشد، اما افت او با سرعت زیادی رخ داده است.

در مقابل برایتون، پاس‌های کاسمیرو به‌طور معمول قطع می‌شد و او به‌جای اینکه نقش دیواری محکم در جلو مدافعان تیمش را داشته باشد، شبیه یک پنجره باز بود و مهمان می‌توانست با تلاش کمی از او عبور کند و به خط دفاع متزلزل شیاطین سرخ برسد. کاسمیرو دیگر آمادگی بدنی همیشگی‌اش را هم ندارد و در جریان شکست اول هفته تیمش، در دقیقه ۶۴ از زمین خارج شد تا نشان دهد دیگر آن ستاره همه‌کاره خط میانی منچستری‌ها نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->