تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور
سرخط خبرها

رشد ۱۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مشهد در دهه آخر صفر

  • کد خبر: ۱۸۴۹۵۹
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
رشد ۱۷ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ مشهد در دهه آخر صفر
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: تعداد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه در دهه پایانی ماه صفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۲ درصد رشد یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی یزدانی گفت: در دهه پایانی ماه صفر بیش از ۱۴ هزار ماموریت تصادفی و غیر تصادفی از اورژانس پیش بیمارستانی ثبت شده است که از این تعداد ۶۹۱۶ مورد به بیمارستان اعزام شدند و ۵۰۸۳ مورد به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه براین تعداد مراجعه به پایگاه ۱۱۵ مستقر در حرم رضوی ۶۸۵۵ مورد بوده است.

دکتر یزدانی ادامه داد: مراجعه به آمبولانس‌های جاده‌ای در محور‌های منتهی به مشهد مقدس ۹۶۵ مورد و تعداد مراجعین به آمبولانس‌های مستقر شهری ۹۸۰۶ مورد بوده است.

وی تصریح کرد: مراجعه به بیمارستان سیار مستقر در باب الرضا (ع) و باب الجواد (ع) ۷۵۶۵ مورد گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۱۴۱۱۵ مورد اعزام با آمبولانس در دهه پایانی ماه صفر، صورت گرفته است، تاکید کرد: تعداد ۱۹۵۳ مورد برای حوادث ترافیکی و ۱۲۱۶۲ مورد برای مأموریت‌های غیر تصادفی بوده است.

وی گفت: در حوزه درمان سرپایی نیز در کل برای ۵۰۸۳ نفر درمان سرپایی انجام شده که ۳۴۸ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و تعداد ۴۷۳۵ نفر مربوط به مأموریت‌های غیر تصادفی بوده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->