سرخط خبرها

بازسازی عمرانی معراج شهدای مشهد پس از ۳۰ سال+ فیلم

  • کد خبر: ۱۸۵۳۰۹
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
بازسازی عمرانی معراج شهدای مشهد پس از ۳۰ سال+ فیلم
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از کلنگ زنی و بازسازی عمرانی معراج تاریخی شهدای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل زاده در نشست خبری برنامه های شهرداری برای هفته دفاع مقدس عنوان: امسال و پس از ۳۰ سال قرار است کلنگ پروژه عمرانی، فرهنگی و تاریخی "معراج شهدا" مشهد زده شود تا یادمانی که ۱۶ هزار شهید خراسان رضوی در ایام دفاع مقدس را درون خود جای داد، سر و سامان دیگری بگیرد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایش میدانی "نوری در نیمروز" به کارگردانی محمد جهانپا همزمان با آغاز این هفته و تا ۲۳ مهر اجرا خواهد شد.

اسماعیل زاده اضافه کرد: ۴ المان یادبود شهدای گمنام در بوستان های ملت، ارم، کوهسنگی و بهشت به مناسبت این هفته تاریخی و پر شور رونمایی خواهد شد که شهردار محترم مشهدالرضا(ع) انشاالله در برنامه بوستان کوهسنگی حضور خواهند یافت.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد به فضاسازی های تبلیغاتی طی مدت هفته دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت ۲۰۰ استرابورد و ۱۰۰ بیلبورد شهری در خدمت تبلیغ کمپین های ویژه این ایام خواهد بود. همچنین، کمپین "لبخند تو خلاصه خوبی هاست" ویژه بازنمایی روحیه بالای جبهه هاست که تبلیغات آن انجام خواهد شد.

اسماعیل زاده ادامه داد: ۱۳ برنامه محوری در مناطق مختلف شهری به علاوه برنامه هایی به مناسبت هفته وحدت پیش بینی شده است که رژه کاروان ها و ماشین های صوت تا گلزار شهدای بهشت رضا(ع)، دیدار با خانواده های شهدا و همچنین، دیدار از آسایشگاه امام خمینی(ره) بوستان ملت و کاروان های مقاومت از جمله برنامه های ویژه ما برای هفته دفاع مقدس در مشهد می باشد.

وی عنوان کرد: طرح "روشنای شهر" ویژه نقاشی های دیواری سطح یک مشهد است که اکنون ۲۲ هزار متر دیوار نقاشی شده داریم و در هفته دفاع مقدس، ۱۷ نقاشی از چهره شهدای شاخص مشهدی آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->