سرخط خبرها

بازگشت سریال فرندز

  • کد خبر: ۱۸۶۰۰
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
بازگشت سریال فرندز
شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او رسماً تأیید کرده عوامل فرندز برای ساخت قسمتی جدید گرد هم می‌آیند. خبری که متیو پری، با اکانت رسمی‌اش در اینستاگرام، این‌گونه اعلام کرده: «بالأخره دارد اتفاق می‌افتد».
هدی جاودانی- پس از گذشت ۱۶ سال، قرار است با ساخت قسمتی ویژه، عوامل سریال فرندز با یکدیگر تجدید دیدار کنند. این قسمت، به کارگردانی سازندگان اصلی سریال، «دیوید کرین» و «مارتا کافمن» خواهد بود و همه شش بازیگر آن، «جنیفر آنیستون»، «کورتنی کاکس»، «لیسا کودرو»، «مت له بلانک»، «متیو پری» و «دیوید شویمر»، یا آن‌طور که تمامی طرفداران سریال می‌شناسند، ریچل، مانیکا، فیبی، جویی، چندلر و راس، که در بازه سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در تمامی ده فصل سریال حضور داشتند، در ساخت آن شرکت می‌کنند.

 جزئیات این تجدید دیدار هنوز منتشر نشده، اما قرار است در استودیوی متعلق به کمپانی برادران وارنر، مکانی که تمامی ده فصل سریال در آن ساخته شده، فیلم‌برداری شود. منابع غیر رسمی اعلام کرده‌اند، هر یک از بازیگران، برای بازی در این قسمت جدید حداقل ۲.۵ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.

پیش از این، سال گذشته، جنیفر آنیستون در برنامه‌ای زنده، به تجدید دیدار عوامل فرندز اشاره کرده بود: «ما همگی مشتاقانه انتظار چنین لحظه‌ای را می‌کشیم، اما هنوز نمی‌دانیم چگونه باید این اتفاق بیافتد. بنابراین، هنوز داریم به آن فکر می‌کنیم...».

ایده گرد هم آمدن عوامل فرندز و ساخت یک قسمت ویژه، با واکنش‌های متناقضی از سوی منتقدین و طرفداران سریال روبه‌رو شده. بسیاری برای چنین اتفاقی لحظه‌شماری می‌کنند و بسیاری دیگر از این ایده استقبال نمی‌کنند و نگران‌اند که تصویر دلنشینی که از پایان سریال برای‌شان ایجاد شده، با این مجموعه جدید، خدشه‌دار شود.

سریال فرندز، همواره در صدر محبوب‌ترین سریال‌های کمدی تاریخ بوده و با گذشت ۱۶ سال از پایان ساخت آن، بار‌ها و بار‌ها تماشا و به طرف‌داران آن اضافه می‌شود. این سریال در مجموع، ۶۲ نامزدی جایزه امی را به دست آورده و سال ۲۰۰۲، برای هشتمین فصل خود، جایزه بهترین سریال را از آن خود کرده است.

منبع: گاردین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->