پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

روایت سازی از چهره بانوی مسلمان ایرانی در جشنواره رسانه خورشید

  • کد خبر: ۱۸۶۱۰۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
روایت سازی از چهره بانوی مسلمان ایرانی در جشنواره رسانه خورشید
دبیر اجرایی جشنواره بین المللی رسانه خورشید گفت: برگزاری این جشنواره می تواند به روایت سازی چهره بانوی مسلمان در جمهوری اسلامی ایران و شهر مشهد مقدس کمک قابل توجهی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده با بیان این مطلب افزود: حرمت بانوان در کشور ایران به این معنا که حریم عمومی آن ها رعایت میشود ارزش والایی است که شاید به چشم خود ما نکته مهمی نباشد ولی در دید افرادی که به تازگی وارد ایران می‌شود نکته حائز توجه ای است. رسانه های خبیث کشور ما را طوری روایت می‌کنند که مخالف و معاند با زن است و ما امروزه دعوت کردیم از رسانه های مختلف در دنیا تا چهره واقعی زن اسلامی ایرانی و فضای واقعی زندگی ایرانی که در آن شخصیت،احترام و فضای اجتماعی برابر هست نمایان شود.

وی ادامه داد: ما امروزه در عرصه های مختلف خلبان،راننده، دانشمند و پزشک بانو داریم که در تمامی این عرصه ها شان بانوی ایرانی حفظ شده است و سوال این است که غرب با همه این ادعا توانسته است این فضای احترام، ارتباط و معنا را برای مخاطب فراهم کند. برگزاری این جشنواره میتواند به روایت سازی چهره بانوی مسلمان در جمهوری اسلامی ایران و شهر مشهد مقدس کمک کند.  

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت وزارت ارشاد و شهرداری مشهد در حال برگزاری است گفت: تمامی اقدامات، پشتیبانی ها و هماهنگی های لازم برای میزبانی از این عزیزان فراهم شده است. برنامه سه روزه برای عزیزان تدارک دیده شده است که شامل برنامه بازدید از حرم مطهر،نشست‌های مختلف،کارگا‌های انتقال تجربه برای مخاطب ایرانی و خارجی،برگزاری اختتامیه، بازدید از موقعیت های مختلف شهر مشهد، مکان های گردشگری و زندگی روزمره مردم که در یک فضای کاملا امن در خدمت عزیزان خواهیم بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مشهد از نگاه تاریخی شهری است که بانوان در آن نقش موثری دارند. در فضای اجتماعی شهری توجه و احترام ویژه‌ای برای بانوان قائل هستند که این موضوع در زیر ساخت های شهری از جمله بوستان‌های بانوان خطوط مترو و مکان های مختلف قابل مشاهده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->