نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تب فوتبال استانی بالا می‌گیرد

  • کد خبر: ۱۸۶۱۹۲
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
تب فوتبال استانی بالا می‌گیرد
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خراسان‌رضوی از امروز آغاز می‌شود.

شهرآرانیوز، لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان‌رضوی از هفته گذشته آغاز شد و حالا با رسیدن هفته دوم رقابت‌ها، رفته‌رفته بر هیجان آن افزوده می‌شود؛ جایی که طبق سال‌های گذشته ۲۲ تیم در قالب دو گروه یازده‌تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند و قرار است از دل این تب‌وتاب فوتبال یک قهرمان بیرون بیاید و در مسابقات فصل بعد مرحله اول لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور به میدان برود؛ مسابقاتی که محلی برای رسیدن به آرزو‌های دور و درازی است که بسیاری از فوتبالیست‌های این خطه داشته یا دارند؛ جوان‌تر‌هایی که می‌توانند خودشان را به رده‌های بالاتر نشان دهند و پابه‌سن‌گذاشته‌هایی که می‌خواهند با لیگ استانی هنوز از تکاپو نیفتند و نشان دهند دود از کنده بلند می‌شود. در ادامه گزارشی از چندوچون برگزاری این رقابت‌ها و بیم وامیدهایش را از نظر خواهید گذراند.

گروه‌هایی با طعم آب و آتش

گروه‌های دوگانه رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر فوتبال استان گروه‌هایی هستند که شمار تیم‌های شهرستانی در هر دو بر مشهدی‌ها فزونی دارد. در گروه اول سپنتای تربت‌حیدریه، گاز سرخس، پیام‌آوران بردسکن، استحکام اساس تایباد، منتظران تایباد و خیام‌بتن نیشابور شش تیم شهرستانی هستند که باید با پنج تیم مشهدی شامل دهداری، ابومسلم ثامن، شریعت‌جوان، پهلوان نیازی و نگین سناباد رقابت کنند؛ تقابل جذابی که بی‌گمان می‌تواند در بالا و پایین جدول نتایج معناداری به همراه داشته باشد.

در گروه دوم نیز تیم‌های ماهان تربت‌جام، سعید نیشابور، امید نیشابور، فجر بیدخت، استقلال گناباد و یاران کاریز شش تیم شهرستانی و تیم‌های آرامش خوش‌حال، پیشگامان، پاس مشهد، پشتیبانی شمال‌شرق و فراهان هم پنج تیم مشهدی رقیب آن‌ها هستند.

نتایج هفته اول؛ ۲ استراحت و یک اتفاق عجیب!

در پایان هفته اول رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان که هفته گذشته برگزار شد، نتایج جالبی رقم خورد. تیم فوتبال ابومسلم ثامن که فصل گذشته تا جمع چهار تیم برتر بالا رفت و یکی از امید‌های این دوره به حساب می‌آید، در گام نخست برابر شریعت جوان تن به شکست ۱ بر ۰ داد. شالوده تشکیل‌دهنده هر دو تیم جوان است و در ادامه مسیر کار سختی در پیش خواهند داشت.

آرامش، دیگرتیم مشهدی و مدعی، هم توانست با دو گل در خانه یاران کاریز به برتری برسد. دهداری، دیگرنماینده شهر مشهد، با دو گل منتظران تایباد را شکست داد. پیشگامان مشهد با همین نتیجه استقلال گناباد را برد و فراهان، دیگرتیم شهر مشهد، با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به ماهان تربت‌جام واگذار کرد. تیم‌های نیشابوری این دوره از مسابقات هفته اول را با دو پیروزی پشت سر گذاشتند.

امید شهر نیشابور با یک گل فجر بیدخت را برد و خیام‌بتن هم با همین نتیجه بر استحکام اساس فائق آمد. در هفته اول رقابت‌ها تیم‌های پیام‌آوران بردسکن از گروه اول و پشتیبانی شمال‌شرق از گروه دوم با قرعه استراحت روبه‌رو بودند، اما نکته عجیب هفته غیبت تیم پاس مشهد در نیشابور برای دیدار با تیم سعید این شهر است! اتفاقی که به احتمال زیاد موجب حکم کمیته انضباطی به باخت ۳ بر ۰ پاس می‌شود، مگر اینکه مدیران این باشگاه دلیل قانع‌کننده‌ای برای این غیبت به هیئت‌فوتبال استان ارائه دهند.

هفته سخت پیش روی مدعیان

هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان امروز و فردا برگزار می‌شود؛ مسابقاتی با حساسیت ویژه برای مدعیان که می‌خواهند از همین ابتدا حساب خودشان را از دیگرتیم‌ها جدا کنند. امروز در اولین بازی هفته و در شهرآورد مشهد از ساعت ۱۱ تیم‌های آرامش خوش‌حال و پیشگامان در ورزشگاه تختی شهر مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

پس از این بازی پاس، تیم غایب هفته اول، باید به مصاف ماهان تربت‌جام برود. غیبت پاس در این بازی می‌تواند حکم به حذف این تیم از جدول رقابت‌ها داشته باشد. منتظران به مصاف پهلوان نیازی می‌رود، پیام‌‎آوران با سپنتای تربت‌حیدریه، فینالیست فصل قبل، دیدار می‌کند و نگین سناباد هم با دهداری مصاف خواهد کرد.

شریعت جوان، دیگرتیم مشهدی، جمعه به مصاف خیام‌بتن نیشابور می‌رود. دیداری که شاید پس از تقابل دربی‌گونه پیشگامان و آرامش، حساس‌ترین بازی هفته باشد. پشتیبانی شمال‌شرق در ورودش به مسابقات میزبان فجر بیدخت خواهد بود و استقلال گناباد هم با سعید نیشابور مصاف می‌کند. تقابل گاز سرخس و ابومسلم ثامن هم از بازی‌های مهم هفته در سرخس است و در آخرین بازی از ساعت ۱۵ جمعه تیم‌های امید شهر نیشابور و یاران کاریز با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

استراحت برای ۲ تیم در هفته دوم

تیم‌های استحکام اساس از گروه اول و فراهان از گروه دوم این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو هستند؛ دوتیمی که در هفته نخست کارشان را با شکست خارج از خانه آغاز کردند. استحکام اساس در خانه خیام‌بتن نیشابور ۱ بر ۰ باخت و فراهان هم در تربت‌جام به ماهان این شهر با نتیجه ۲ بر ۱ باخت. آن‌ها باید منتظر هفته سوم و ادامه رقابت‌هایشان باشند.

مشهدی‌ها و تیم تربت، بالانشینان

در پایان هفته نخست هنوز جدول سر و شکل نگرفته است، اما در گروه اول تیم‌های سپنتای تربت‌حیدریه و دهداری مشهد و در گروه دوم آرامش و پیشگامان مشهد بالانشینان هستند؛ سه تیم مشهدی و یک تیم شهرستانی که فصل گذشته تا فینال رفت، اما آنجا بازی را به سفیدجامگان مشهد واگذار کرد. در پایین جدول‌های دوگانه هم که طبق قانون سه تیم از هر گروه به لیگ دسته‌اول سقوط می‌کنند، اکنون در گروه اول استحکام اساس، منتظران تایباد و نگین سناباد حضور دارند و در گروه دوم هم فجر بیدخت، استقلال گناباد و یاران کاریز پایین‌نشین هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->