اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

صعود تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران به یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی

  • کد خبر: ۱۸۶۴۲۴
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
صعود تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران به یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی
تیم ملى بسکتبال سه نفره ایران با شکست هند به یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی راه یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های بسکتبال سه نفره بازی‌های آسیایى امروز شنبه با برگزاری دیدار‌های مرحله حذفی پیگیری شد.

در این مرحله از مسابقات تیم بسکتبال سه نفره ایران با ترکیب احسان دلیرزهان، محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو به مصاف هند رفت و با برتری ۱۹ بر ۱۷ برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم شد.

تیم ملی بسکتبال سه نفره در حالی مقابل هند به برتری دست یافت که در مرحله مقدماتی هم برابر ژاپن، مالدیو و ترکمنستان پیروز شده بود و البته در رقابت با کره جنوبی شکست خورده بود.


احسان دلیرزهان، علیرضا شریفی، محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو ترکیب تیم بسکتبال سه نفره را در بازی‌های آسیایی تشکیل می‌دهد. این تیم با هدایت «لوکا کاروالیو» از برزیل در این بازی‌ها شرکت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->