استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی
سرخط خبرها

یک استقلالی چهره ویژه انتخابات هیات فوتبال استان تهران

  • کد خبر: ۱۸۶۵۹۴
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
یک استقلالی چهره ویژه انتخابات هیات فوتبال استان تهران
اسامی نامزد‌های ریاست هیات فوتبال استان تهران اعلام شده است. انتخابات قرار است ۱۸ مهرماه برگزار شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریاست برهیات فوتبال استان تهران از جمله مناصب مهم در فوتبال ایران است. این حوزه سال‌ها در اختیار شیرازی و پیش از آن کاظمی بود و درسال‌های اخیر پیرامون نحوه فعالیت آن انتقاد‌های بسیار مطرح بود.

فوتبال پایتخت به دلیل وسعت و اثر گذاری می‌طلبد که هیات‌های فوتبال درآن فعالیت چشمگیری داشته باشند، اما در سال‌های اخیر این پویایی در هیات فوتبال استان تهران به چشم نخورده است.

حذف تعداد قابل توجهی از تیم‌های تهران و از بین رفتن سرمایه‌های فوتبالی پایتخت از جمله اتفاقات مهم فوتبال ایران بوده که باید پیرامون آن تصمیمات تازه اتخاذ شود تا شاید فوتبال تهران بار دیگر رونق بگیرد.

در میان اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران نام‌های متعددی به چشم می‌خورد که سیدمیرشاد ماجدی شناخته شده‌ترین چهره در میان گزینه‌های ریاست است.

البته سهیل مهدی و مهرداد سراجی نیز جزو افرادی هستند که در سال‌های اخیر به دلیل فعالیت در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به چهره‌های شناخته شده‌ای تبدیل شده‌اند، اما بی تعارف میان تمام اسامی که داده شده حضور یک چهره استقلالی قابل توجه‌تر است و باید دید آیا میرشاد ماجدی می‌تواند در نهایت ریاست بر این هیات اثر گذار را به عهده بگیرد یا خیر؟!

اسامی نامزد‌های ریاست برهیات فوتبال استان تهران:

اعلام رسمی اسامی نامزد‌های انتخابات هیئت فوتبال استان تهران
علی ایلکا، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی بالسینی، محمدعلی خالقی‌راد، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، سید میرشاد ماجدی، سهیل مهدی، مهدی ملک‌آباد و علیرضا یزدانی
 انتخابات هیئت فوتبال استان تهران رأس ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->