کریس کلمن سرمربی مورد نظر تراکتور کیست + بیوگرافی تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند
سرخط خبرها

سرآسیایی: هربازی حکم فینال را دارد

  • کد خبر: ۱۸۶۸۲
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
سرآسیایی: هربازی حکم فینال را دارد
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم ما امروز حاکم بر زمین بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مجتبی سرآسیایی یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مشهد افزود: بازی بسیار استخوان داری انجام دادیم و روز سختی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما با کیفیت خیلی خوب بازی کردند و به خاطر تلاش فراوان به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.
وی با بیان اینکه ترکیب دلخواه خود را پیدا کرده ایم ادامه داد: بازیکنانی که بیرون از زمین و روی نیمکت داریم نیز شرایط خوبی دارند و از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. در مقطعی هستیم که هر بازی ما حکم بازی نهایی دارد.
وی با اشاره به بازی بدون تماشاگر امروز به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا گفت: دوست داشتیم تماشاگران در کنار ما بودند و پیروزی خود را با آن‌ها جشن می‌گرفتیم، اما به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم.
سرآسیایی افزود: کادر مدیریتی باشگاه نیز بسیار قوی عمل کرد و شرایط خوبی را برای ما مهیا نمود.
وی در باره مسابقات آسیایی تیم شهرخودرو نیز اظهار داشت: با تمام وجود سعی می‌کنیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم گفت: با توجه به گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم، انتظار داشتیم تیم ما زیر فشار باشد.
مهدی تارتار افزود: نیمه نخست بازی خوش شانس بودیم که گل نخوردیم، زیرا تیم حریف موقعیت‌های بسیار داشت. در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دو مورد غافلگیر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم.
وی ادامه داد: باید خیلی زود از این شرایط خارج شویم شکست امروز ناراحت‌کننده بود، چون در اواخر بازی گل خوردیم.
وی در باره تصمیم‌های داوری هم گفت: داوری در فوتبال ما به گونه‌ای است که داوران در صحنه‌های مساوی، توپ را به تیم عقب افتاده می‌دهند و این صحیح نیست باید احساسات را کنار بگذاریم و منطقی داوری کنیم.
تیم فوتبال شهرخودرو در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه ۲ بر یک تیم نفت مسجدسلیمان را مغلوب کرد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->